![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik ging naar mijn RAM fabrikant website, en ik vond dat mijn memory sticks zijn te draaien op 2,0 ~ 2,1 volt. en mijn bios defaults DDR2 geheugen naar 1.8v. en de opties zijn grijs weergegeven, dus ik kan niets veranderen aan de spanningen.
Is er een manier om te ontgrendelen die instellingen in het BIOS dus ik kan de spanning dus ik ben niet loopt mijn geheugen undervolted? Als u wilt verdere details, ik ben met behulp van een MSI-P-35 Neo Combo moederbord, en 2 gigabyte aan G. Skill PC2 6400 DDR2 800 RAM-geheugen. Mijn Systeem: Ezechiël
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| is er een overklokken functie? probeer je het op, maar alleen de spanning van het geheugen dat is hoe het is in mijn i think
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Misschien kunt u flash de bios, google het merk van je moederbord en ram spanning
| |||
| |||
| Ik heb geprobeerd dat ook en het heeft niet tot enig resultaat. en er is een overklokken functie, maar zelfs als ik zet hem op, maar niet vrij van die opties. Ze blijven op auto en zijn nog steeds ontoegankelijk. Ik ben wie ik kan raadplegen. Ik wou dat ik kon praten met MSI. maar ik heb niet alle noodzakelijke informatie aan te vullen, zelfs de technische ondersteuning aanvraagformulier: (dat is volstrekt belachelijk. Ik ben op een verlies voor wat te doen. |
|
| |||
| |||
| en wat zijn de opties voor ram overklokken? zijn er verschillende die graag .. SLI of deskundige bijvoorbeeld |
|
| |||
| |||
| er zijn geen specifieke hardware overclocks. er is slechts een punt en dat ik veronderstel dat alles tegelijk. en het heeft verschillende niveaus, gaande van 1% tot 15% overklokken. Ik heb geen 2 pci-e slots dus er zou geen SLI overklokken nutsbedrijf er in de eerste plaats. en ik had een gesprek met mijn vader over dit kleine probleem. hij suggereert dat misschien wel de fabrikant website is verouderd, en dat deze nieuwere modellen kunnen werken met een 1.8v instelling dan de geadverteerde waarden. Hij stelt dit het geval kan zijn, want als de spanning daalt, de RAM vertraagt mee. en als de tijden komen niet overeen, dan is geen van mijn spullen zou werken in de eerste plaats. en ik had een idee van mijn eigen. in de instellingen van het motorvermogen, het zegt het minimum voor DDR2 is 1.8v, en het maximum is 3.3V. misschien al erkent dat deze DIMM's vereisen meer macht, omdat het is ingesteld op automatische configuratie, en het geeft me de spanningen Ik heb zonder mijn weten. Ik zou graag te kunnen openstellen van deze instellingen en double check. het is gewoon dat ik voel me ongemakkelijk over. bijvoorbeeld wanneer GSKILL of mijn mobo maker zou hebben iets op het net, dat zou een antwoord op deze vraag, dat zou me beter voelen over. het is gewoon dat er niets in het moederbord handleiding over dit soort dingen. het niet eens voorstellen dat u kunt de spanning van opties in de eerste plaats. Ik zal zien of ik een reactie van de MSI-of GSKILL, en laat hem alleen voor het moment. nou ik heb geen andere keuze dan te vertrekken alleen. Ik kan zelfs niet veranderen. misschien zal ik dubbele controle van de spanning die nodig newegg, en andere websites. niet zeker weet wat anders te doen. misschien iemand met deze problemen ziet dit en verlichten me tussentijd. |
|
| |||
| |||
| Nou ik SLI gebruikt als een voorbeeld omdat ik weet dat met de 780i chipsets zijn er 2 opties voor ram overklokken, SLI GREYS uit de snelheid en de expert kunt u de snelheid |
|
| |||
| |||
| AHA! THANK YOU NEWEGG! blijkt dat newegg stelt deze DIMM's vereisen 1,8-2,0 volt van de macht. en omdat het in gebreke gebleven op 1,8, ik ben niet echt undervolted helemaal blijkbaar. ik hoef niet te veranderen na alle ... Ik wou dat ik had gedacht controle newegg vóór ... een reden te meer om de liefde die website. Ik denk dat als een van u uit te vinden hoe ontgrendelen deze instellingen in de tussentijd, voel je vrij om me verlichten. maar het lijkt mijn probleem werd opgelost voordat het zelfs begon. bedankt voor de hulp al jongens. gewaardeerd. :). Ik denk dat ik nu zorgen over detachering pics van de nieuwe machine. ^ _ ^ |
|
| |||
| |||
| lol |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Mijn BIOS crashte? - Mijn BIOS is nu ingesteld op alle fabrieksinstellingen | Bubba | CPUs, Moederborden & RAM | 5 | De 7 april 2009 15:33 |
| BIOS en Ram | Mooseknuckle | CPUs, Moederborden & RAM | 1 | 23 aug 2008 16:59 |
| Bios | carpious | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | 29 dec 2007 06:22 |
| Hoe u het BIOS | Jack06 | CPUs, Moederborden & RAM | 5 | 28 nov 2007 09:04 |
| Bios | ange | Algemeen Hardware Chat | 6 | 10 nov 2007 10:28 |
| Thread Tools | |
| |