![]() |
|
| |||
| |||
| Hej første off syg give dig min pc spec AMD Sempron 3000 + omkring 1,8 GHz. 1gig ram 80 GB SATA harddisk og en gigabyte 6.100 m2ma bundkort. Da jeg fik denne pc er brug for en ny harddisk og nye ram jeg bragte ram 1gig af DDR2 og jeg har taget en helt ny hdd begyndte at formatt det, og så gav sig til at installere Windows XP efter formatering Det vil sige, vent venligst mens den installerer Windows filer og kram, men holdt nedfrysning på 15%, så jeg couldnt belastning xp på den, så senere gik jeg ind i bios og for nogle dumme grund, jeg sætter den til optimerede misligholdelser, men stadig holdt indefrysning så tænkte jeg, id prøv fejlsikret misligholdelser, og nu hvor jeg tænd det det bare kommer op en sort skærm med en blinkende markør på toppen, selv om jeg går ind i bios og satte mit dvd-rom-drev til første boot enhed gør det ingen forskel, og plejer lægge op til os blot en sort skærm dont know Hvad kan jeg gøre nu, jeg tænkte på om nogen havde nogen ideer til hvordan man kan løse |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nulstil BIOS ved at fjerne batteriet i et godt par minutter.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, fjerne batteriet på bundkortet i 5-10 minutter bør gøre, nogle bundkort har også en klar CMOS jumper, som du tilslutte noget ledende (en skruetrækker arbejder) mellem benene, som vil nulstille BIOS, dette dog, hvis der, er i en anden del af bundkortet for hver model, så kig i din bundkort manual, bør at nævne, hvor det er, hvis du har en.
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Har brug for hjælp vedrørende NAT SETTING | shakirat | Networking, Modemer & VoIP | 0 | 13th May 2009 14:23 |
| Min BIOS styrtede ned? - Min BIOS er nu sat på alle fabriksindstillede | Bubba | CPU, bundkort og RAM | 5 | 7 april 2009 15:33 |
| Opsætning af ICS med både Mac og PC | nvisibl | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 25 november 2008 11:11 |
| Bistand til etablering af trådløse | æbler | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 5 februar 2008 02:50 |
| Opsætning af VPN | Jonathon28 | Networking, Modemer & VoIP | 4 | 27th Dec 2007 05:42 |
| Thread Tools | |
| |