![]() |
|
| |||
| |||
| Hi eerste uitgeschakeld ziek geef je mijn pc spec AMD Sempron 3000 + ongeveer 1.8ghz. 1gig ram 80GB SATA harddisk en een gigabyte 6100 m2ma moederbord. Toen ik deze pc het nodig een nieuwe harddisk en nieuwe ram ik de ram 1gig van DDR2 en ik bracht een gloednieuwe hdd begonnen formatt en vervolgens overgegaan tot de installatie van Windows XP na opmaak Het zou zeggen aub wachten terwijl hij installeert de ramen bestanden enzo maar bewaard bevriezing op 15% dus ik couldnt load xp op het zo later ging ik naar de bios en voor sommige stomme reden ik het aan geoptimaliseerd wanbetalingen, maar nog steeds blijven bevriezen dan ik dacht id proberen faalveilig wanbetalingen en nu als ik zet hem op het net komt een zwart scherm met een knipperende cursor op de top, zelfs als ik naar de bios en mijn dvd-rom-station voor de eerste opstartapparaat het maakt geen verschil en wont belasting van het OS gewoon een zwart scherm dont know wat te proberen nu ik vroeg me af of er iemand enig idee hoe dit oplossen |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Reset de BIOS bij het verwijderen van de batterij voor een goed paar minuten.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, verwijder de batterij op het moederbord voor 5.10 minuten moet doen, sommige moederbord ook een duidelijke CMOS jumper, die u iets geleidende (een schroevendraaier werken) tussen de pennen die reset de BIOS, deze echter, indien er, is op een ander onderdeel van het moederbord voor elk model, dus een kijkje in uw moederbord handleiding, die moet vermelden waar het is als je er een hebt.