![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Da jeg først købte computeren id få lejlighedsvis blå skærme siger min bios isnt acpi (jeg tror) kompatibel
så jeg ringede Evesham, og de sendte mig en BIOS-opdatering disk, jeg ringede dem, og det blev alle gode da formatering min computer jeg fik problemer igen ive forsøgt opstart disken og der sker ikke noget, kun siger noget om Windows 98 ![]() det gør sige på disken 'boot fra cd'en og køre update.bat fra DOS-prompten " Jeg kunne ringe dem, og de skridt mig igennem det, men jeg troede id bede Dem parti første Mit system: Min
|
|
| |||
| |||
| først forsøge underclocking din ram 1 skridt (f.eks underclock 533 til 400), der fungerede for mig! også sikre, at alle de hotfixes er installeret for dit operativsystem og GPU etc, men prøv ovenstående først som sin mere tilbøjelige til at være tilfældet. |
|
| |||
| |||
| na dude disken løser det, sin lige siden reformmating im guessing uanset disk gjorde, ændrede såvel hardware er fint |
|
| |||
| |||
| netop startet fra cd så jeg var nødt til at skrive update.bat og derefter det gik ud på en og sagde opdatering succes, alls god |