![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| kun ensimmäisen kerran pidin ostanut tietokoneen id saada satunnaista sininen näytöt sanomalla minun bios isnt acpi (mielestäni) vaatimusten
niin i rang Evesham ja ne lähetti minulle bios päivitys levyn, i rang heitä ja se oli ihan hyvä koska muokkauksesta minun tietokone Minulla on ongelmia takaisin ive yrittänyt käynnistetään levyn, mitään ei tapahdu, vain kertoo jotain ikkunat 98 ![]() todetaan kuitenkin, että levylle "boot CD: ltä ja suorita update.bat DOS kehote" Voisin rengas ja he askel minulle, mutta ajattelin id kysyä teiltä paljon ensimmäinen My System: Minun
|
|
| |||
| |||
| kokeile ensin underclocking teidän ram 1 vaiheessa (esim. underclock 533 ja 400), joka toimi minulle! myös varmistaa, että kaikki korjaustiedostoista on asennettu käyttöjärjestelmän ja GPU jne., mutta kokeile edellä ensin sen todennäköisemmin olla. |
|
| |||
| |||
| na jätkä levyn vahvistetaan, sen vain, koska reformmating im vierasta riippumatta levy ei muuttunut, samoin laitteisto on kunnossa |
|
| |||
| |||
| juuri käynnistynyt rompulta sitten minun oli tyyppi update.bat ja sitten se meni pois yhden ja sanoi päivitys onnistuu, alls hyvä |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Jokin tietää 3.1-päivitys on parempi kuin 3.0 Update Ostin? | Haun | Linux & Alternative OS | 0 | 9 syyskuu 2009 15:43 |
| En tarvitse päivittää USB Ajurit Kumpi Do I Update? | uusi | General Software Chat | 8 | 3. Jun 2009 07:58 |
| Oma BIOS kaatui? - Oma BIOS on nyt asetettu lainkaan tehdas oletus | Bubba | CPUs, Emolevyt & RAM | 5 | 7. Huhtikuu 2009 15:33 |
| BIOS-päivityksen mennyt pieleen: 0 | Robbie | CPUs, Emolevyt & RAM | 2 | 5. Jan 2008 10:26 |
| Bios päivitys? | pete21 | CPUs, Emolevyt & RAM | 1 | 29. Joulukuu 2007 07:42 |
| Thread Tools | |
| |