![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Toen ik voor het eerst kocht de computer id krijgen occasionele blauwe schermen zeggen mijn bios isnt acpi (denk ik) conforme
dus ik belde Evesham en zij stuurde me een bios update schijf, ik belde en het was allemaal goed Het formatteren van mijn computer omdat ik de problemen weer terug ive geprobeerd het opstarten van de schijf en er gebeurt niets, alleen iets zegt over windows 98 ![]() wel op de schijf 'opstarten vanaf de cd en start update.bat van de DOS-prompt' Ik kon ring en dat ze me door, maar ik dacht dat id vragen u veel eerste
Mijn Systeem: Van mij
|
|
|
|||
|
|||
|
eerst proberen underclocking uw ram 1 stap (bijvoorbeeld underclock 533 tot 400), dat werkte voor mij!
ook voor zorgen dat alle hotfixes zijn geïnstalleerd voor je OS en GPU etc, maar probeer het bovenstaande eerst als zijn vaker het geval is. |
|
|
|||
|
|||
|
nb dude de schijf fixes ervan, gewoon omdat de reformmating im gissen wat de schijf heeft veranderd en
de hardware is prima |
|
|
|||
|
|||
|
gewoon opstarten vanaf de cd dan had ik met het type update.bat en vervolgens ging het uitschakelen op een en zei update succes, ITNODIGINGEN goed
|