mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUer, Hovedkort & RAM

Register

BIOS-oppdatering

Reply

Thread Tools
Old 4 desember 2007, 17:11
Donor Group

når jeg først kjøpte datamaskinen id få sporadiske blå skjermene si min bios isnt ACPI (tror jeg) kompatibel

så jeg Rang Evesham og de sendte meg en BIOS-oppdatering disk i Rang dem og det var alt godt

siden formating datamaskinen min fikk jeg problemer igjen

Ive forsøkt oppstart disken og ingenting skjer, er det bare sier noe om Windows 98

det gjør si på disken

"boot fra CD og kjører update.bat fra DOS-ledeteksten '

Jeg kan ringe dem og de trinnet meg gjennom det, men jeg trodde id be deg masse første

Min System: Min

Prosessor (er):
AMD Athlon tokjerners
Hovedkort:
Winfast 6600
RAM-minne:
3GB
Graphics Card (s):
MSI 8600GT
Lydkort:
noen billige dx9 5.1
Harddisk (er):
Optisk stasjon (er):
Case / PSU:
Cooling:
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 5te Dec 2007, 01:07
Donor Group

første forsøk underclocking din ram 1 trinn (f.eks underclock 533 til 400) som arbeidet for meg!

også påse at alle hurtigreparasjonene er installert for oss og GPU osv., men prøv den ovennevnte første som mer sannsynlig å være tilfelle.
Old 5te Dec 2007, 05:04
Donor Group

md dude disken fikser det, det bare siden reformmating im gjette hva disken gjorde, endret så vel

maskinvaren er fin
Old 5te Dec 2007, 07:12
Donor Group

bare oppstart fra CD da jeg måtte type update.bat og det gikk ut på en og sa oppdateringen suksess, alls god
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.