![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| når jeg først kjøpte datamaskinen id få sporadiske blå skjermene si min bios isnt ACPI (tror jeg) kompatibel
så jeg Rang Evesham og de sendte meg en BIOS-oppdatering disk i Rang dem og det var alt godt siden formating datamaskinen min fikk jeg problemer igjen Ive forsøkt oppstart disken og ingenting skjer, er det bare sier noe om Windows 98 ![]() det gjør si på disken "boot fra CD og kjører update.bat fra DOS-ledeteksten ' Jeg kan ringe dem og de trinnet meg gjennom det, men jeg trodde id be deg masse første Min System: Min
|
|
| |||
| |||
| første forsøk underclocking din ram 1 trinn (f.eks underclock 533 til 400) som arbeidet for meg! også påse at alle hurtigreparasjonene er installert for oss og GPU osv., men prøv den ovennevnte første som mer sannsynlig å være tilfelle. |
|
| |||
| |||
| md dude disken fikser det, det bare siden reformmating im gjette hva disken gjorde, endret så vel maskinvaren er fin |
|
| |||
| |||
| bare oppstart fra CD da jeg måtte type update.bat og det gikk ut på en og sa oppdateringen suksess, alls god |