![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| När jag först köpte datorn id få tillfällig blå skärmar säger min bios isnt acpi (tror jag)-kompatibel
så jag ringde Evesham, och de skickade mig en BIOS-uppdatering disk, jag ringde dem och det var allt bra sedan formating datorn fick jag problem igen ive försökt starta upp disken och ingenting händer, bara säger något om Windows 98 ![]() det säger på disken "starta från cd och köra update.bat från DOS-prompt" Jag kan ringa dem och de steg mig genom det, men jag trodde id be er mycket första Mitt System: Min
|
|
| |||
| |||
| först försöka underclocking ditt RAM 1 steg (t.ex. underclock 533 till 400) som fungerade för mig! även se till att alla snabbkorrigeringarna installeras för ditt operativsystem och GPU etc, men prova ovan första som mer sannolikt att så är fallet. |
|
| |||
| |||
| na dude disken fixar det, det bara eftersom reformmating im gissa vad skivan hade förändrats och hårdvara är bra |
|
| |||
| |||
| precis startat upp från CD då jag var tvungen att typ update.bat och sedan gick ut på en och sa att uppdatera framgång alls bra |