mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPU, bundkort og RAM

Register

BIOS Updates - MSI MS-7041 Bundkort

Reply

Thread Tools
Old 20 marts 2009, 04:24
Medlem Gruppen

Default BIOS Updates - MSI MS-7041 Bundkort

Jeg har for nylig bedt om at opdatere min BIOS og søgninger på Google afslører, at mit bundkort ikke findes af fabrikanten.

Mit bundkort er et MS-7041 fra MSI men MSI websted ikke funktionen systemkortet i arkiverne eller nye produkter. Computeren blev foretaget af Ei Systems, men deres hjemmeside gør ikke eksisterer. Ville det være sikkert at bruge Medion BIOS-opdatering har jeg fundet, fordi det er det samme bundkort? Jeg er temmelig sikker på de dele, der ikke Ei Systems specifikke og branding betyder det en sag sammen med ting, men jeg er lidt træt af at bruge en BIOS-opdatering, der ikke for mit specifikke PC.
Old 20 marts 2009, 04:31
Donor-Gruppen

http://members.driverguide.com/drive...riverid=625705

Ville det hjælpe på alle?
Old 20 marts 2009, 04:31
Administrator Gruppen

Hvis det går galt dit mobo er død, så personligt vil jeg ønsker at være 100% sikker på, at jeg bruge de korrekte BIOS. Hvorfor er du ajourføring anyway?

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 20 marts 2009, 04:36
Medlem Gruppen

En computer butik fortalte mig at gøre det, RAM emner, jeg har i en anden tråd. Den fyr sagde, at jeg skal opdatere at løse problemet Jeg kan bare ikke finde min nøjagtige bundkort og system. Den nærmeste er Medion en udstationeret af Emrys88.
Old 20. marts 2009, 04:41
Administrator Gruppen

BIOS-opdateringer er stort set kun så du kan passe nyere RAM / CPU derefter når dit mobo blev lavet.

Mange er ikke, især mobos monteret i mærkevare pc'er.

Personligt vil jeg spørge, hvorfor en BIOS-opdatering vil løse dit problem, hvis RAM er dårligt / for nye Jeg vil swap, at over en BIOS-opdatering i denne sag.
Old 20 marts 2009, 04:53
Medlem Gruppen

Oky Doky, tak. Jeg vil fortælle ham den BIOS-opdatering ikke arbejde og se, hvad han siger. Cheers Dave =)
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.