mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUs, Moederborden & RAM

Register

BIOS updates - MSI MS-7041 moederbord

Reply

Thread Tools
Old 20 maart 2009, 04:24
Lid Fractie

Default BIOS updates - MSI MS-7041 moederbord

Ik heb onlangs vertelde aan mijn BIOS en zoekopdrachten op Google blijkt dat mijn moederbord niet bestaat door de fabrikant.

Mijn moederbord is een MS-7041 van MSI, maar de MSI website niet voorkomt het moederbord in de archieven of nieuwe producten. De computer is gemaakt door Ei Systems, maar hun website doesnt bestaan. Is het veilig gebruik te maken van de Medion BIOS update heb ik gevonden, omdat het is hetzelfde moederbord? Ik ben vrij zeker dat de onderdelen niet Ei Systems specifieke en de branding betekent dat het een zaak gebundeld met spullen, maar ik ben een beetje moe van het gebruik van een BIOS-update die is niet voor mijn specifieke pc.
Old 20 maart 2009, 04:31
Donor Groep

http://members.driverguide.com/drive...riverid=625705

Zou dat helpen bij allemaal?
Old 20 maart 2009, 04:31
Administrator Group

Als het mis gaat uw mobo is dood, dus ik persoonlijk zou willen zijn 100% zeker ben ik met behulp van de juiste BIOS. Waarom bent u bijwerking eigenlijk?

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 20 maart 2009, 04:36
Lid Fractie

Een computer winkel vertelde me dat te doen, RAM-problemen heb ik in een andere draad. De man zei dat ik moet update het probleem op te lossen Ik kan het niet vinden van mijn moederbord en exacte systeem. De dichtstbijzijnde is de Medion een gepost door Emrys88.
Old 20 mar 2009, 04:41
Administrator Group

BIOS updates zijn vrijwel alleen zo kan je fit nieuwere RAM / CPU dan wanneer je mobo werd gedaan.

Velen zijn niet, vooral mobos aangebracht merk pc's.

Persoonlijk zou ik vragen waarom een BIOS-update de oplossing van uw probleem, als het RAM-geheugen is slecht / te nieuw zou ik swap dat meer dan een BIOS-update in deze zaak.
Old 20 maart 2009, 04:53
Lid Fractie

Oky doky, bedankt. Ik vertel hem het BIOS update werkte niet en zien wat hij zegt. Cheers Dave =)
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.