![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb onlangs vertelde aan mijn BIOS en zoekopdrachten op Google blijkt dat mijn moederbord niet bestaat door de fabrikant. Mijn moederbord is een MS-7041 van MSI, maar de MSI website niet voorkomt het moederbord in de archieven of nieuwe producten. De computer is gemaakt door Ei Systems, maar hun website doesnt bestaan. Is het veilig gebruik te maken van de Medion BIOS update heb ik gevonden, omdat het is hetzelfde moederbord? Ik ben vrij zeker dat de onderdelen niet Ei Systems specifieke en de branding betekent dat het een zaak gebundeld met spullen, maar ik ben een beetje moe van het gebruik van een BIOS-update die is niet voor mijn specifieke pc. |
|
| |||
| |||
| |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als het mis gaat uw mobo is dood, dus ik persoonlijk zou willen zijn 100% zeker ben ik met behulp van de juiste BIOS. Waarom bent u bijwerking eigenlijk?
| |||
| |||
| Een computer winkel vertelde me dat te doen, RAM-problemen heb ik in een andere draad. De man zei dat ik moet update het probleem op te lossen Ik kan het niet vinden van mijn moederbord en exacte systeem. De dichtstbijzijnde is de Medion een gepost door Emrys88. |
|
| |||
| |||
| BIOS updates zijn vrijwel alleen zo kan je fit nieuwere RAM / CPU dan wanneer je mobo werd gedaan. Velen zijn niet, vooral mobos aangebracht merk pc's. Persoonlijk zou ik vragen waarom een BIOS-update de oplossing van uw probleem, als het RAM-geheugen is slecht / te nieuw zou ik swap dat meer dan een BIOS-update in deze zaak. |
|
| |||
| |||
| Oky doky, bedankt. Ik vertel hem het BIOS update werkte niet en zien wat hij zegt. Cheers Dave =) |