![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg købte to stokke af 1GB DDR2 ram 5300, off ebay for et par måneder tilbage nu, og kun en lader til at arbejde, hvis jeg har dem både sammen med min oprindelige to 512MB sticks så det kun lyder som 2,5 GB, når man ser på egenskaber. hvis jeg skifter dem rundt, forvirring dem uop ABIT I cant get længere kun mindre ram. nu theres en pind i øjeblikket har voldsomt tilbage på min hylde (hvis du kan voldeligt sted noget ned), da det oftern giver mig blå skærm, dets DDR2 RAM 1GB 5300 nøjagtig den samme som den anden, men dette forårsager ohrrid blueee. kan min computer kun tage en vis mængde, jeg gik til kritisk og gjorde en scanning, og de sagde, at jeg kan have 4GB nemt!
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis hver stick virker på sin egen det er usandsynligt, de er defekt.
| |||
| |||
| Hvis du sætter de 2 sticks af 1gg på egen hånd vil du vise 2gg eller 1gg |
|
| |||
| |||
| ill har for at kontrollere, men hvis jeg husker rigtigt det viser sig som nr. 2, men det er ikke stabilt .... ill have en check nu som sin været et stykke tid siden jeg sidst kontrolleret |
|
| |||
| |||
| Passer dem i forskellige sammensætninger, indtil du finder den defekte stick. Vi er nødt til at bekræfte de ikke er defekte, før søger på andre områder. |
|
| |||
| |||
| bare sættes i det forventede defekt stok og inden minutter blå skærm vises siger hukommelse fejl, jeg prøvede det igen, og det sagde IRQ ..... Jeg gjorde ikke har tid til at skrive den ned Undskyld, jeg ud af den forventede defekt stick i slot 2 med arbejdsmiljøet 1GB i slot 1 ... forlader mine to 512's, som fulgte med computeren, ud. Nu har jeg min arbejdsdag 1GB i Sloth 2 og derefter de to 512 i 2 og 3, og alle er godt, men jeg ved, hvis jeg satte andre 1GB stick i nu ikke alene vil det give mig en blå skærm vises det også som 2.5 gb, ulige meget underlige |
|
| |||
| |||
| Det ligner et defekt stick, prøv dodgy en på sin egen i slot 1, hvis den fejl prøv god samme slot. |
|
| |||
| |||
| Din gør det meget svært at forstå. Vi forsøger at fastslå, om en eller begge dele eller ingen af de 1GB sticks arbejde. Swap dem rundt indtil du kan nævne en defekt stick. |
|
| |||
| |||
| im sorry jeg troede, at jeg gjorde det klart .... Den 1GB stick at jeg dont har nu skaber blå skærm, så im sige, at jeg har en 1 GB og to 512 i for øjeblikket og alle bøde, hvis jeg stillede, at andre 1GB stick i så jeg får en blå skærm, men for at være i sidste ende sikre im vil sætte det i sig selv, sorry for forlængelse af denne, langsom død huh? |
|
| |||
| |||
| Det var det. Processen med fjernelse. Lad os vide, hvordan du får den. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Skærmen bliver blå ... | Paul4763 | General Hardware Chat | 2 | 4 september 2009 06:53 |
| Blå skærm | abgriffin13 | Windows-operativsystemer | 2 | 7 oktober 2008 04:41 |
| Blå skærm Windows splash screen | Mukk1987 | Windows-operativsystemer | 3 | 15 april 2008 13:22 |
| Kom godt i en blå skærm | samjohnson | Windows-operativsystemer | 24 | 11 februar 2008 12:41 |
| Blue Screen | phoeniximportersuk | General Software Chat | 7 | 24. sep 2007 12:47 |
| Thread Tools | |
| |