![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ostin kaksi keppiä ja 1GB DDR2 ram 5300, off eBay muutaman kuukauden takaisin nyt ja vain yksi näyttää toimivan, jos olen ne molemmat yhdessä minun alkuperäisen kaksi 512MB tikkuja sitten se vain lukee kuin 2,5 gigatavua, kun tarkastellaan vuonna ominaisuuksia. jos i vaihtaa ne, sekaisin ne uop ABIT i cant saada enää vain vähemmän RAM-muistia. nyt Theres yksi kiinni i nyt kiivaasti vasemmalle minun hyllyyn (jos voit väkivaltaisesti paikka jotain alas), sellaisena kuin se oftern antaa minulle sininen näyttö, sen DDR2 RAM 1GB 5300 täsmälleen sama kuin toinen, mutta tämä aiheuttaa ohrrid blueee. voi minun tietokone vain tietyn määrän, menin kriittinen ja teki scan ja he sanoivat i voi olla 4GB helppoa!
ps Tiedän, tämä voi painottaa teille kaikille, mutta jos voit pitää vastauksia perussiemeniksi kuin mahdollista tai selittämään teknisten termien koska im helposti heittää tietokoneella mongerrus, mutta im oppiminen My System: Minun
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos jokainen kiinni toimii oman on epätodennäköistä ne viallinen.
| |||
| |||
| Jos sijoitat 2 tikkuja on 1gg omasta tehdä Näyttäisitkö 2gg tai 1gg |
|
| |||
| |||
| sairas on tarkistaa, mutta jos muistan oikein, se näkyy kuin 2, mutta sen ei vakaa .... sairas on tarkistaa nyt sen jo jonkin aikaa sen jälkeen, kun viimeksi tarkastettu |
|
| |||
| |||
| Fit niitä eri kokoonpanoissa, kunnes löydät sen viallinen kiinni. Meidän on vahvistettava ne eivät ole viallinen ennen HAKU muilla aloilla. |
|
| |||
| |||
| juuri otettu odotettavissa viallinen kiinni ja muutamassa minuutissa sininen näyttö tulee näkyviin sanomalla muistin vika, yritin sitä uudelleen, ja se sanoi IRQ ..... i didnt ole aikaa kirjoittaa sitä pahoillani, i ulos odotetaan viallinen kiinni slot 2 kanssa työskentelevät 1GB slot 1 ... jättää minun kaksi 512: n, joka tuli tietokoneen kanssa, ulos. nyt minulla on työpäivän 1GB vuonna laiskiainen 2 ja sitten kaksi 512 2 ja 3, ja kaikki on hyvä, mutta en tiedä, onko minun laittaa muiden 1GB tartu nyt ole ainoastaan se antaa minulle sininen ruutu se myös näkyy kuin 2,5 gb, pariton hyvin outoa |
|
| |||
| |||
| Se näyttää viallinen kiinni, kokeile konstikas yksi on oma slot 1, jos se viat kokeile hyvä samaan korttipaikkaan. |
|
| |||
| |||
| Sinun tekee tämän erittäin vaikea ymmärtää. Me yritämme luoda, jos toinen tai molemmat tai ei, että 1GB tikkuja työtä. Vaihda ne kierroksella kunnes voit mainita virheellinen kiinni. |
|
| |||
| |||
| im pahoillani Luulin, että selvää .... että 1GB kiinni että i dont on nyt luo sininen näyttö, niin im sanoa, että minulla on 1GB ja kaksi 512 tällä hetkellä ja sen kaikki hyvin, jos esitin, että muut 1GB tartu sitten saan sininen ruutu, mutta jotta se olisi lopulta varma im aikoo esittää sen omasta, anteeksi pitkittää tätä, hidas kuolema vai? |
|
| |||
| |||
| That's it. Prosessin poistamiseksi. Kerro meille, miten saat. |