mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUs, Moederborden & RAM

Register

Blauw scherm

Reply

Thread Tools
Old 30 augustus 2007, 11:38
Donor Groep

Default Blauw scherm

Ik kocht twee stokken van 1GB DDR2 RAM 5300, off ebay een paar maanden terug, nu en slechts een lijkt te werken, als ik ze beide in combinatie met mijn originele 512mb twee stokjes dan slechts 2,5 GB luidt als bij het zoeken in de eigenschappen. als ik hen rond, warboel hen UOP abit i cant get meer alleen minder ram. nu theres een stok i momenteel heftig links op mijn plank (als je kan heftig plaats iets omlaag) als het oftern geeft me blauw scherm, haar DDR2 RAM 1GB 5300 precies hetzelfde als de andere, maar dat een van de oorzaken ohrrid blueee. kan mijn computer slechts een bepaalde hoeveelheid, ik ging naar kritische en deden een scan en ze zei dat ik kan 4gb eenvoudig!

ps Ik weet dat dit kan stress je allemaal maar als je kunt antwoorden als fundamentele mogelijk of leg technische termen omdat im gemakkelijk gegooid door computer lingo, maar im leren

Mijn Systeem: Van mij

Processor (s):
AMD Athlon dual core
Moederbord:
WinFast 6600
RAM Geheugen:
3Gb
Graphics Card (s):
MSI 8600GT
Sound Card:
sommige goedkope DX9 5.1
Hard Drive (s):
Optische Drive (s):
Case / PSU:
Koeling:
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
CIBOX 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 30 augustus 2007, 11:43
Administrator Group

Default Blauw scherm

Als iedere stick werkt op zijn eigen is het onwaarschijnlijk ze defect.

Het is mogelijk uw moederbord ondersteunt niet alle 4.

Kunt u de lijst maakt, modellen en maten van alle 4 kunt u samen met uw moederbord merk en model.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 30 augustus 2007, 11:52
Lid Fractie

Default Blauw scherm

Als je de 2 stokken van 1gg op eigen do you show 2gg of 1gg
Old 30 augustus 2007, 11:54
Donor Groep

Default Blauw scherm

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grush View Post
Als je de 2 stokken van 1gg op eigen do you show 2gg of 1gg
ziek zijn te controleren, maar als ik me goed herinner het zien als 2, maar zijn niet stabiel .... ziek zijn nu controleren als zijn geweest tijdje geleden dat ik het laatst gecontroleerd
Old 30 augustus 2007, 12:30
Administrator Group

Default Blauw scherm

Passen ze in verschillende configuraties totdat u het defecte stick.

We moeten bevestigen ze niet defect voordat zoekt in andere gebieden.
Old 30 augustus 2007, 12:40
Donor Groep

Default Blauw scherm

net in de verwachte defecte stick en binnen enkele minuten blauw scherm verschijnt zeggen geheugen fout, ik probeerde het weer en het IRQ gezegd ..... i didnt de tijd hebben om opschrijven Sorry, ik verwacht van de defecte stick in de sleuf 2 met de werkgroep 1gb in sleuf 1 ... het verlaten van mijn twee 512's die met de computer uit. nu heb ik mijn 1gb in sloth 2 en vervolgens de twee 512 in 2 en 3, en alles is goed, maar ik weet dat als ik de andere 1GB stick nu niet alleen zal het me een blauw scherm zal ook verschijnen als 2.5 gb, vreemd heel vreemd
Old 30 augustus 2007, 12:51
Lid Fractie

Default Blauw scherm

Het lijkt op een defecte stick, probeer dan de dodgy een op zijn eigen in slot 1, indien zij fouten proberen de goeie dezelfde sleuf.
Old 30 augustus 2007, 12:51
Administrator Group

Default Blauw scherm

Je maakt dit zeer moeilijk te begrijpen.

Wij proberen vast te stellen indien een of beide of geen van de 1GB sticks werken.

Wisselen ze rond totdat je kan enkel een defecte stick.
Old 30 augustus 2007, 12:54
Donor Groep

Default Blauw scherm

im sorry ik dacht dat ik duidelijk gemaakt dat ....

de 1GB stick that i dont have nu creëert blauw scherm, zodat im zeggen dat ik een 1GB en twee 512 in op het moment en zijn allemaal prima als ik dat andere 1gb stick in dan krijg ik een blauw scherm, maar worden uiteindelijk zeker im gaat het in op haar eigen, sorry voor de verlenging van deze langzame dood hè?
Old 30 augustus 2007, 13:02
Administrator Group

Default Blauw scherm

Dat is het.

Proces van eliminatie.

Laat ons weten hoe u over.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Scherm Goes Blue ... Paul4763 Algemeen Hardware Chat 2 4 september 2009 06:53
Blauw scherm abgriffin13 Windows besturingssystemen 2 7th Oct 2008 04:41
Blauw scherm Windows splash screen Mukk1987 Windows besturingssystemen 3 15 apr 2008 13:22
Krijg een blauw scherm samjohnson Windows besturingssystemen 24 11 feb 2008 12:41
Blue Screen phoeniximportersuk Algemene programmatuurnoot Chat 7 24e sep 2007 12:47
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.