![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik kocht twee stokken van 1GB DDR2 RAM 5300, off ebay een paar maanden terug, nu en slechts een lijkt te werken, als ik ze beide in combinatie met mijn originele 512mb twee stokjes dan slechts 2,5 GB luidt als bij het zoeken in de eigenschappen. als ik hen rond, warboel hen UOP abit i cant get meer alleen minder ram. nu theres een stok i momenteel heftig links op mijn plank (als je kan heftig plaats iets omlaag) als het oftern geeft me blauw scherm, haar DDR2 RAM 1GB 5300 precies hetzelfde als de andere, maar dat een van de oorzaken ohrrid blueee. kan mijn computer slechts een bepaalde hoeveelheid, ik ging naar kritische en deden een scan en ze zei dat ik kan 4gb eenvoudig!
ps Ik weet dat dit kan stress je allemaal maar als je kunt antwoorden als fundamentele mogelijk of leg technische termen omdat im gemakkelijk gegooid door computer lingo, maar im leren Mijn Systeem: Van mij
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als iedere stick werkt op zijn eigen is het onwaarschijnlijk ze defect.
| |||
| |||
| Als je de 2 stokken van 1gg op eigen do you show 2gg of 1gg |
|
| |||
| |||
| ziek zijn te controleren, maar als ik me goed herinner het zien als 2, maar zijn niet stabiel .... ziek zijn nu controleren als zijn geweest tijdje geleden dat ik het laatst gecontroleerd |
|
| |||
| |||
| Passen ze in verschillende configuraties totdat u het defecte stick. We moeten bevestigen ze niet defect voordat zoekt in andere gebieden. |
|
| |||
| |||
| net in de verwachte defecte stick en binnen enkele minuten blauw scherm verschijnt zeggen geheugen fout, ik probeerde het weer en het IRQ gezegd ..... i didnt de tijd hebben om opschrijven Sorry, ik verwacht van de defecte stick in de sleuf 2 met de werkgroep 1gb in sleuf 1 ... het verlaten van mijn twee 512's die met de computer uit. nu heb ik mijn 1gb in sloth 2 en vervolgens de twee 512 in 2 en 3, en alles is goed, maar ik weet dat als ik de andere 1GB stick nu niet alleen zal het me een blauw scherm zal ook verschijnen als 2.5 gb, vreemd heel vreemd |
|
| |||
| |||
| Het lijkt op een defecte stick, probeer dan de dodgy een op zijn eigen in slot 1, indien zij fouten proberen de goeie dezelfde sleuf. |
|
| |||
| |||
| Je maakt dit zeer moeilijk te begrijpen. Wij proberen vast te stellen indien een of beide of geen van de 1GB sticks werken. Wisselen ze rond totdat je kan enkel een defecte stick. |
|
| |||
| |||
| im sorry ik dacht dat ik duidelijk gemaakt dat .... de 1GB stick that i dont have nu creëert blauw scherm, zodat im zeggen dat ik een 1GB en twee 512 in op het moment en zijn allemaal prima als ik dat andere 1gb stick in dan krijg ik een blauw scherm, maar worden uiteindelijk zeker im gaat het in op haar eigen, sorry voor de verlenging van deze langzame dood hè? |
|
| |||
| |||
| Dat is het. Proces van eliminatie. Laat ons weten hoe u over. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Scherm Goes Blue ... | Paul4763 | Algemeen Hardware Chat | 2 | 4 september 2009 06:53 |
| Blauw scherm | abgriffin13 | Windows besturingssystemen | 2 | 7th Oct 2008 04:41 |
| Blauw scherm Windows splash screen | Mukk1987 | Windows besturingssystemen | 3 | 15 apr 2008 13:22 |
| Krijg een blauw scherm | samjohnson | Windows besturingssystemen | 24 | 11 feb 2008 12:41 |
| Blue Screen | phoeniximportersuk | Algemene programmatuurnoot Chat | 7 | 24e sep 2007 12:47 |
| Thread Tools | |
| |