![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jeg kjøpte to pinner av 1GB DDR2 ram 5300, på ebay for noen måneder tilbake nå og bare ett ser ut til å fungere hvis jeg har dem begge i sammen med min Orignal to 512MB kjepper da bare leser som 2,5 GB når du ser på egenskapene. hvis jeg slår dem rundt, forvirre dem uop abit i skrånende komme lenger bare mindre RAM. nå Theres en pinne i øyeblikket har voldsomt igjen på min sokkel (hvis du kan voldsomt plassere noe ned) som det oftern gir meg blå skjerm, dets DDR2 ram 1GB 5300 akkurat det samme som den andre men dette forårsaker ohrrid blueee. kan datamaskinen bare ta et bestemt beløp, jeg gikk til kritisk og gjorde et søk, og de sa at jeg kan ha 4GB enkelt!
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hvis hver stokk fungerer på sine egne er det neppe de er feil.
|
|||
|
|||
|
Hvis du setter inn 2 pinner av 1gg på egenhånd gjør du vise 2gg eller 1gg
|
|
|
|||
|
|||
|
syke må sjekke men hvis jeg husker riktig, det vises som 2, men det er ikke stabil .... ill en sjekk nå som det er en stund siden jeg sist sjekket
|
|
|
|||
|
|||
|
Passer dem i forskjellige konfigurasjoner til du finner feil stokk.
Vi må bekrefte at de ikke er feil før du ser på andre områder. |
|
|
|||
|
|||
|
nettopp satt i den forventede feil stokk og innenfor minutter blå skjerm vises si minne skyld, jeg prøvde igjen, og det sa IRQ ..... Jeg gjorde ikke har tid til å skrive det ned Beklager, jeg ut den forventede feil stokk i slot 2 med arbeidsgruppen 1GB i slot 1 ... forlate mine to 512's som fulgte med datamaskinen, ut. nå har jeg mitt arbeide 1GB i sloth 2 og deretter de to 512 i 2 og 3, og alle er bra, men jeg vite om jeg setter den andre 1GB pinne i dag ikke bare vil det gi meg en blå skjerm vises det også som 2.5 gb, Odd svært ulike
|
|
|
|||
|
|||
|
Det ser ut som en feil stokk, prøv dodgy en av sine egne i slot 1, hvis det feil prøve bra samme sporet.
|
|
|
|||
|
|||
|
Ditt gjør dette svært vanskelig å forstå.
Vi prøver å etablere hvis én eller begge, eller ingen av 1GB kjepper arbeid. Bytt dem rundt til du kan enkelt ut et feil stokk.
|
|
|
|||
|
|||
|
im sorry Jeg trodde jeg gjorde det klart ....
den 1GB pinne som jeg dont har nå skaper blå skjerm, så im si at jeg har en 1GB og to 512 IN i øyeblikket, og alle fine hvis jeg satt som andre 1GB pinne i så jeg får en blå skjerm, men for å være slutt at im skal legge det inn på sin egen, beklager for å forlenge dette, langsomme død he?
|
|
|
|||
|
|||
|
That's it.
Elimineringsprosess. Fortelle oss hvordan du kommer på. |