vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > CPUs, Emolevyt & RAM

Register

Käynnistys ongelma

Reply

Thread Tools
Old 1 lokakuu 2007, 04:02
Uusi Jäsen

Default Käynnistys ongelma

Kun kytkin tietokoneen sen valtuudet ja kuulet HD spin jopa silloin pyöräytyksiä alas noin 10 sekuntia myöhemmin. Mikään tulee ruudulle.

Jos jätän PC kuten tämän 5 minuutin HD spin uudelleen ja jos sitten kytkin pois päältä ja takaisin päälle PC saappaat Windows ilman mitään ongelmia.

Tämä kummallinen tapa saada tietokoneesta boot näyttää toimivan joka kerta, kun olen yrittänyt sitä.

Luulin, että ongelma voi olla HD mutta olen yhteydessä sen toiseen tietokoneeseen ja käyttää tiedostoja ja juoksi diagnostista peräisin valmistuksessa, jotka se ohi.

Myös, jos se jos kovalevy ongelma sitten etten olisi odottanut sen Windows ilman mitään ongelmia.

Mietin, jos se voi olla Virtalähde ongelma.

Mitään neuvoja tai apua olisi todella hyödyllinen.

Kiitos
Jemes
Old 1 lokakuu 2007, 04:52
Administrator Group

Tarkista kaikki on asetettu oikein BIOS.

Kuulostaa tietokoneeseen on kerrottu, on enemmän asemia kuin todella ovat tai asemat ovat asetukset väärin ja se hakee ne ennen kuin se annetaan koneen boot.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 1 lokakuu 2007, 05:26
Uusi Jäsen

Quote:
Originally Posted by Dave Hybrid View Post
Tarkista kaikki on asetettu oikein BIOS.

Kuulostaa tietokoneeseen on kerrottu, on enemmän asemia kuin todella ovat tai asemat ovat asetukset väärin ja se hakee ne ennen kuin se annetaan koneen boot.
Jos olen uudelleen asettaa Bios takaisin dfeault asetukset olisi tämän tehdä työtä?

Kiitos vastauksesta.

Jemes
Old 1 lokakuu 2007, 05:46
Administrator Group

Quote:
Originally Posted by jemes View Post
Jos olen uudelleen asettaa Bios takaisin dfeault asetukset olisi tämän tehdä työtä?

Kiitos vastauksesta.

Jemes
Just all IDE kanavien automaattinen tunnistus.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.