mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUer, Hovedkort & RAM

Register

Boot Problem

Reply

Thread Tools
Old 1 oktober 2007, 04:02
New Member Group

Default Boot Problem

Når jeg slår på PC på den makter opp og du hører HD snurre så spinn ned omtrent 10 sekunder senere. Ingenting kommer opp på skjermen.

Hvis jeg la PC som dette i 5 minutter HD snurre igjen og hvis jeg da slå av og slå tilbake på PC-støvler i Windows uten problemer.

Dette merkelig måte å få PCen til å starte opp ser ut til å fungere hver gang jeg har prøvd det hittil.

Jeg trodde at problemet kan være HD, men jeg har koblet den til en annen PC og tilgang til filer og kjørte et diagnostisk fra fremstilling som passerte.

Også om det der en harddisk problem da jeg ikke ville ha forventet at den skal kjøres Windows uten problemer.

Jeg lurte på om det kan være en Strømtilførsel problem.

Noen råd eller hjelp vil være veldig nyttig.

Takk
Jemes
Old 1 oktober 2007, 04:52
Administrator Group

Default Boot Problem

Sjekk alt er konfigurert riktig i BIOS.

Høres ut som PC-er sagt er det flere stasjoner enn det faktisk er, eller er stasjonene oppsett feil og det er å lete etter dem før den tillater maskinen å starte opp.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 1 oktober 2007, 05:26
New Member Group

Default Boot Problem

Sitat:
Originally Posted by Dave Hybrid View Post
Sjekk alt er konfigurert riktig i BIOS.

Høres ut som PC-er sagt er det flere stasjoner enn det faktisk er, eller er stasjonene oppsett feil og det er å lete etter dem før den tillater maskinen å starte opp.
Hvis jeg er satt BIOS tilbake til dfeault innstillingene ville denne gjøre jobben?

Takk for svar.

Jemes
Old 1 oktober 2007, 05:46
Administrator Group

Default Boot Problem

Sitat:
Originally Posted by jemes View Post
Hvis jeg er satt BIOS tilbake til dfeault innstillingene ville denne gjøre jobben?

Takk for svar.

Jemes
Bare sette alle IDE-kanaler til Auto Detect.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Boot-Up Problem - Windows XP Home eller XP Media Edition ikke Boot elanorbreton Windows-operativsystemer 3 2 oktober 2009 15:10
Gateway støvel opp problemet - Nei TPM eller TPM har problem rajank Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 0 17 juni 2009 22:35
Boot Problem canyonnehastings General Hardware Chat 22 6 desember 2007 02:18
Trenger du hjelp med merkelige boot problem rizse General Hardware Chat 3 29 august 2007 12:09
Boot Problem Tera General Hardware Chat 1 3 august 2007 04:06
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.