![]() |
|
| |||
| |||
| Når jeg slår på PC på den makter opp og du hører HD snurre så spinn ned omtrent 10 sekunder senere. Ingenting kommer opp på skjermen. Hvis jeg la PC som dette i 5 minutter HD snurre igjen og hvis jeg da slå av og slå tilbake på PC-støvler i Windows uten problemer. Dette merkelig måte å få PCen til å starte opp ser ut til å fungere hver gang jeg har prøvd det hittil. Jeg trodde at problemet kan være HD, men jeg har koblet den til en annen PC og tilgang til filer og kjørte et diagnostisk fra fremstilling som passerte. Også om det der en harddisk problem da jeg ikke ville ha forventet at den skal kjøres Windows uten problemer. Jeg lurte på om det kan være en Strømtilførsel problem. Noen råd eller hjelp vil være veldig nyttig. Takk Jemes |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sjekk alt er konfigurert riktig i BIOS.
| |||
| |||
| Sitat:
Takk for svar. Jemes |
|
| |||
| |||
| Bare sette alle IDE-kanaler til Auto Detect. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Boot-Up Problem - Windows XP Home eller XP Media Edition ikke Boot | elanorbreton | Windows-operativsystemer | 3 | 2 oktober 2009 15:10 |
| Gateway støvel opp problemet - Nei TPM eller TPM har problem | rajank | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 0 | 17 juni 2009 22:35 |
| Boot Problem | canyonnehastings | General Hardware Chat | 22 | 6 desember 2007 02:18 |
| Trenger du hjelp med merkelige boot problem | rizse | General Hardware Chat | 3 | 29 august 2007 12:09 |
| Boot Problem | Tera | General Hardware Chat | 1 | 3 august 2007 04:06 |
| Thread Tools | |
| |