![]() |
|
| |||
| |||
| När jag slår på datorn på den startar och du hör HD snurra så snurrar ner ca 10 sek senare. Ingenting kommer upp på skärmen. Om jag lämnar datorn så här i 5 minuter HD snurra igen och om jag sedan stänger av och slår på datorn stövlar i Windows utan några problem. Denna udda sätt att få datorn att starta upp verkar fungera varje gång jag har försökt så långt. Jag trodde att problemet kan vara HD men jag har anslutit den till en annan dator och komma åt filerna och körde en diagnos från tillverkningen som det gått. Även om det var en hårddisk problem skulle jag inte ha förväntat sig att köra Windows utan några problem. Jag undrar om det kan vara en Strömförsörjning problem. Några råd eller hjälp vore verkligen användbart. Tack Jemes |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kontrollera allt är inställt korrekt i BIOS.
Låter som om datorn håller på att höra det finns fler enheter än det egentligen är eller enheter setup fel och det är att söka efter dem innan det gör det möjligt för maskinen att starta. Mitt System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Citat:
Tack för svaret. Jemes |
|
| |||
| |||
| Bara ställa in alla IDE-kanaler till Auto Detect. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Boot-up-problem - Windows XP Home eller XP Media Edition inte startar upp | elanorbreton | Windows-operativsystem | 3 | 2 oktober 2009 15:10 |
| Gateway starta upp problemet - Nej TPM eller TPM har problem | rajank | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 0 | 17 juni 2009 22:35 |
| Boot problem | canyonnehastings | General Hardware Chat | 22 | 6 december 2007 02:18 |
| Behöver du hjälp med märkligt boot problem | rizse | General Hardware Chat | 3 | 29 august 2007 12:09 |
| Boot problem | Tera | General Hardware Chat | 1 | 3 august 2007 04:06 |
| Thread Tools | |
| |