vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > CPUs, Emolevyt & RAM

Register

Bussi nopeudet

Reply

Thread Tools
Old 9 lokakuu 2008, 14:54
Jäsen

Default Bussi nopeudet

Hei, minä vain mietin, mitä linja-autojen nopeudet riippuu? määrittää ne, kuten GPU ydin ja GPU muistia

GPU ydin (3D) - 540MHz
GPU muistia - 702MHz

Minulla on Quad Core-prosessori 2.40GHz

Mikä minua ihmetyttää se, että ystäväni on kahden ytimen tietokone vielä hänen linja-autojen nopeudet ovat paljon korkeammat kuin minun. miksi?
Old 9 lokakuu 2008, 15:00
Rahoittajien ryhmän

Default Bussi nopeudet

mitä Bussi nopeus olet noin? Sinä puhut Front side bus (FSB) nopeus? jos olet, sitä nopeutta suoritin toimii osoitteessa, CPU: n on jotain kutsutaan kerrannaisvaikutuksia, tämä on merkittävä arvo, joka on tavallisesti noin 10 ish, antaa tai ottaa muutaman riippuen suorittimen perhe, tämä on päättänyt, että Pohjois-silta riidanhaluinen emolevyn. Syy siihen, miksi hänen duel on suurempi FSB on luultavasti syynä hänen CPU on pienempi kerrannaisvaikutus arvo (eli saada sama kellon nopeus, suurempi FSB on tarpeen) (Kerrotaan Kerroin, että FSB ja saat vuorokauden nopeus)

Jos se on linja-auton nopeus olet siitä, että se on, jos se ei ole voisitteko täsmentää?

My System: Ensinnäkin OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Emolevy:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-muisti:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Äänikortti:
aluksella
Kiintolevy (t):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optinen asema (t):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Asia / PSU:
Corsair VX450
Jäähdytys:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
aluksella / oletettavasti 10Meg neitsyt kaapeli
Monitor (t):
Viewsonic VX922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 9 lokakuu 2008, 16:05
Jäsen

Default Bussi nopeudet

tosiasiallisesti En todellakaan tiedä mitään bussi nopeuksilla ja i viittasi linja-nopeuksilla että nvidia seurata osoittaa, joten en ole aivan varma, jos sen FSB tai ei, missä muualla tietokoneeseen voin tarkistaa bussi nopeuksilla?
Old 9 lokakuu 2008, 16:09
Administrator Group

Default Bussi nopeudet

Quote:
Originally Posted by polakstanek View Post
Hei, minä vain mietin, mitä linja-autojen nopeudet riippuu? määrittää ne, kuten GPU ydin ja GPU muistia

GPU ydin (3D) - 540MHz
GPU muistia - 702MHz

Minulla on Quad Core-prosessori 2.40GHz

Mikä minua ihmetyttää se, että ystäväni on kahden ytimen tietokone vielä hänen linja-autojen nopeudet ovat paljon korkeammat kuin minun. miksi?
Nämä ovat kello nopeuksilla ei bussit nopeuksilla.

Ne ovat tehokkaasti nopeuksia teistä grafiikkasiru ja muistin siru.

Yleensä paremmin, uudempi sirut suoritetaan suurempi kello nopeuksilla ole paljon eri CPU kello nopeuksilla.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 9 lokakuu 2008, 23:52
Rahoittajien ryhmän

Default Bussi nopeudet

Yea, kuten dave sanoi, nämä taajuudet, että olet lähetettyjen ovat kello nopeuksilla, jos ystäväsi on korkeampi, se todennäköisesti tarkoittaa sitä, hän on uudempi gfx kortin. kello nopeuksilla taipumus kasvaa sitä paremmin kortti on, mutta tämä ei ole ainoa tekijä int hän suorituskykyä kortin. Kuitenkin yleensä (atleast, jolla on korkeampi loppuun kortit tällä hetkellä) ATI korteissa on paljon suurempi kellon nopeus verrattuna Nvidia, mutta performace jos melko samanlaisia.
Old 10 lokakuu 2008, 21:03
Jäsen

Default Bussi nopeudet

Tämä on myös eräänlainen viittaavat toinen ongelma näillä foorumeilla, noin minun nvlddmkm ongelma, joka tapahtuu juuri nyt, olen tarkkailun bussin nopeudet on nvidia seurata ja sen kertoi minulle, että kaikki bussit nopeudet ovat 0mhz, FSB , muistia ja GPU ydin (se, miten olen myös vikasietotilassa)

miksi se kaikki on nolla? Koska olen vikasietotilassa? tai muusta syystä ..
Old 11 lokakuu 2008, 02:36
Rahoittajien ryhmän

Default Bussi nopeudet

Luulen, että on vain jotain pielessä, Nvidia seurata, oletko kokeillut muita seurannan ohjelmia (kuten CPU-Z ja GPU-Z)?
Old 11 lokakuu 2008, 04:30
Administrator Group

Default Bussi nopeudet

Tulokset ovat todennäköisesti vinossa vikasietotilassa.
Old 11 lokakuu 2008, 07:36
Jäsen

Default Bussi nopeudet

Joo, se on vikasietotilassa thats näin. Ok kiitos tiedot bussi nopeuksilla mielestäni olen hyvä, että nyt.
Old 11 lokakuu 2008, 08:32
Rahoittajien ryhmän

Default Bussi nopeudet

ok, teidän tervetulleita.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.