![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, minä vain mietin, mitä linja-autojen nopeudet riippuu? määrittää ne, kuten GPU ydin ja GPU muistia GPU ydin (3D) - 540MHz GPU muistia - 702MHz Minulla on Quad Core-prosessori 2.40GHz Mikä minua ihmetyttää se, että ystäväni on kahden ytimen tietokone vielä hänen linja-autojen nopeudet ovat paljon korkeammat kuin minun. miksi? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| mitä Bussi nopeus olet noin? Sinä puhut Front side bus (FSB) nopeus? jos olet, sitä nopeutta suoritin toimii osoitteessa, CPU: n on jotain kutsutaan kerrannaisvaikutuksia, tämä on merkittävä arvo, joka on tavallisesti noin 10 ish, antaa tai ottaa muutaman riippuen suorittimen perhe, tämä on päättänyt, että Pohjois-silta riidanhaluinen emolevyn. Syy siihen, miksi hänen duel on suurempi FSB on luultavasti syynä hänen CPU on pienempi kerrannaisvaikutus arvo (eli saada sama kellon nopeus, suurempi FSB on tarpeen) (Kerrotaan Kerroin, että FSB ja saat vuorokauden nopeus)
| |||
| |||
| tosiasiallisesti En todellakaan tiedä mitään bussi nopeuksilla ja i viittasi linja-nopeuksilla että nvidia seurata osoittaa, joten en ole aivan varma, jos sen FSB tai ei, missä muualla tietokoneeseen voin tarkistaa bussi nopeuksilla? |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
Ne ovat tehokkaasti nopeuksia teistä grafiikkasiru ja muistin siru. Yleensä paremmin, uudempi sirut suoritetaan suurempi kello nopeuksilla ole paljon eri CPU kello nopeuksilla. My System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Yea, kuten dave sanoi, nämä taajuudet, että olet lähetettyjen ovat kello nopeuksilla, jos ystäväsi on korkeampi, se todennäköisesti tarkoittaa sitä, hän on uudempi gfx kortin. kello nopeuksilla taipumus kasvaa sitä paremmin kortti on, mutta tämä ei ole ainoa tekijä int hän suorituskykyä kortin. Kuitenkin yleensä (atleast, jolla on korkeampi loppuun kortit tällä hetkellä) ATI korteissa on paljon suurempi kellon nopeus verrattuna Nvidia, mutta performace jos melko samanlaisia. |
|
| |||
| |||
| Tämä on myös eräänlainen viittaavat toinen ongelma näillä foorumeilla, noin minun nvlddmkm ongelma, joka tapahtuu juuri nyt, olen tarkkailun bussin nopeudet on nvidia seurata ja sen kertoi minulle, että kaikki bussit nopeudet ovat 0mhz, FSB , muistia ja GPU ydin (se, miten olen myös vikasietotilassa) miksi se kaikki on nolla? Koska olen vikasietotilassa? tai muusta syystä .. |
|
| |||
| |||
| Luulen, että on vain jotain pielessä, Nvidia seurata, oletko kokeillut muita seurannan ohjelmia (kuten CPU-Z ja GPU-Z)? |
|
| |||
| |||
| Tulokset ovat todennäköisesti vinossa vikasietotilassa. |
|
| |||
| |||
| Joo, se on vikasietotilassa thats näin. Ok kiitos tiedot bussi nopeuksilla mielestäni olen hyvä, että nyt. |
|
| |||
| |||
| ok, teidän tervetulleita. |