![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi, ik vroeg me af, wat doen de bus snelheden zijn afhankelijk van? Wat bepaalt ze, net als de GPU kern en GPU geheugen GPU core (3D) - 540MHz GPU geheugen - 702MHz Ik heb een quad core processor 2.40ghz Wat maakte me wonder about this was dat een vriend van mij heeft een dual core computer nog zijn bus snelheden zijn veel hoger dan de mijne. waarom? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bus snelheid wat wil je naartoe? Bent u praten over de Front Side Bus (FSB) snelheid? als u, dat is de snelheid van de CPU loopt op, CPU's hebben een zogenaamde een multiplicatoreffect, dit is een waarde die is meestal ongeveer 10 ish, geef dan wel een paar, afhankelijk van de CPU familie, dit wordt bepaald door de Noord-brug chip op het moederbord. De reden waarom zijn duel heeft een hogere FSB zal waarschijnlijk omdat zijn CPU heeft een lagere multiplier-waarde (zin om dezelfde kloksnelheid, een hogere FSB is nodig) (Vermenigvuldig de Multiplicatoreffect door de FSB en krijg je de klok snelheid)
| |||
| |||
| eigenlijk i really didn't know anything about bus snelheden en ik was een verwijzing naar de bus snelheden die nvidia monitor laat zien, dus ik ben niet helemaal zeker of de FSB of niet, hoe kan het ook anders op de computer kan ik mijn bus snelheden? |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Ze zijn in feite de snelheid van uw grafische chip en het geheugen chip. Het algemeen beter, nieuwere chips draaien bij hogere snelheden klok niet veel verschillen van de CPU klok snelheden. Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Ja, net als Dave zei, de frequenties die je hebt gepost is de klok snelheden, als je vrienden zijn hoger, het meest waarschijnlijk betekent dat hij beschikt over een nieuwere gfx kaart. de klok snelheden neiging om met des te beter de kaart is, maar dit is niet de enige factor int hij de prestaties van de kaart. Maar in het algemeen (atleast met de hogere einde kaarten op het moment) ATI-kaarten hebben een veel hogere kloksnelheid vergeleken met Nvidia, maar performace als redelijk vergelijkbaar. |
|
| |||
| |||
| Dit is ook soort van te verwijzen naar mijn andere probleem op deze forums, over mijn nvlddmkm probleem, dat zich nu, ik ben het controleren van de bus-snelheden op de nvidia monitor en zijn me te vertellen dat de bus snelheden zijn op 0mhz, FSB , het geheugen en de GPU core (door de manier waarop ik ben ook in de veilige modus) waarom is het allemaal op nul? Want ik ben in de veilige modus? of een andere reden .. |
|
| |||
| |||
| Ik denk dat er gewoon iets mis met de Nvidia monitor, heeft u geprobeerd een andere controle-programma's (zoals CPU-Z en GPU-Z)? |
|
| |||
| |||
| Resultaten zullen waarschijnlijk scheef in de veilige modus. |
|
| |||
| |||
| Ja, het is de veilige modus thats doet dat. Ok bedankt voor de informatie over bus-snelheden Ik denk dat ik ben goed met dat nu. |
|
| |||
| |||
| ok, je welkom. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Moet FSB snelheden Match? | James Justin Harrell | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | 22 dec 2007 07:09 |
| FSB snelheden | robina80 | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | 1 Dec 2007 11:38 |
| Ram snelheden | xactly | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | 2e sep 2007 17:26 |
| Download snelheid | barnseytheref | Algemene programmatuurnoot Chat | 1 | 27 jul 2007 02:03 |
| Aansluiting snelheden. | Glitch | Web Design, Hosting & SEO | 2 | 26e Sep 2006 12:09 |
| Thread Tools | |
| |