![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| PC Eritelmä PSU: Silent 600W Switching Virransyöttö MoBo: Asus P5Q P45 Chipset CPU: Intel Core2 Quad Q9450 2.66GZ / Arctic Cooling pakastin 7 Pro Ram: Corsair GDDR2 2GB Grpahics Card: NVIDIA 9800GT 512 Mt All in a nice icute tapauksessa (jolla on jättimäinen tuuletin edessä) Im vihreinä kuin ruoho täällä niin kerro minulle, jos u tarvitset lisätietoja. Im vain intrested jos voin tehdä sen, mitä olen täällä. TF2 on ABIT hidas atm ja ajattelin ehkä alentaa res ja O / C suorittimen ja katso jos saan improvment. Jos voin tehdä sen, mitä tasoa? i dont halua sitä käynnissä rajoissa, vain vähän vauhtia, mitä se voi tehdä. Kaikki neuvot olisivat hyödyllisiä, cheers. |
|
| |||
| |||
| Vain kertoa sinulle, että Ram'll olla DDR2, ei GDDR2 - juuri grafiikkasovitinta. Olen varma, että voit - erityisesti AM siistimpi. Kuinka pitkälle riippuu vain askel asteittain ja katsoa, kuinka pitkälle saat järjestelmän kanssa säilyy. Koska viittaus siihen, mitä voit saada I OC'd minun Q6600 hiljattain varastojen HSF. From 2.4GHz> 3.40GHz Se on 3,15 nyt vaikka, mutta 3.40 oli korkein vakaa kello. Olen siis varauduttava alkaen tehdasasetus on 2,66, voit saada helposti 3.5GHz, enemmän melko todennäköisesti vain mennä niin pitkälle kuin sinulle tai kunnes se kaatuu. Jos se kaatuu vain kolhi sen takaisin alas viime vakaana vuorokauden. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ehkä halua korvata että PSU, ennen kuin se puhaltaa ylöspäin.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|