![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| PC-specificatie PSU: Silent 600W Switching Power supply Mobo: Asus P5Q P45 Chipset CPU: Intel Core2 Quad Q9450 2.66GZ / Arctic Cooling vriesschepen 7 Pro Ram: 2GB Corsair GDDR2 Grpahics Card: NVidia 9800GT 512MB Al met een leuk icute zaak (de ene met de reusachtige ventilator aan de voorzijde) Im zo groen als gras hier zo kunt u mij zeggen wanneer u nog meer info. Im intresse net als ik kunnen het doen met wat ik heb hier. TF2 is abit traag atm en ik dacht misschien lager de res en O / C de CPU en kijken of ik een verbetering. Als ik kan doen, op welke niveaus? i dont want hij draait op de grenzen, op slechts een kleine impuls aan wat het kan doen. Een advies zou nuttig zijn, cheers. |
|
| |||
| |||
| Gewoon om u te laten weten wat de Ram'll worden DDR2, niet GDDR2 - dat is gewoon grafische kaarten. Ik ben er zeker van dat u kan - vooral met een AM koeler. Hoe ver zal afhangen, net stap geleidelijk en zien hoe ver je kunt krijgen met het systeem stabiel blijven. Als een verwijzing naar wat u zou kunnen krijgen OC'd ik mijn Q6600 onlangs op een voorraad HSF. Van 2.4GHz> 3.40GHz Het is nu al op 3.15, maar 3.40 was het de hoogste stabiele klok. Dus ik denk vanaf fabrieksinstelling van 2,66, je kan makkelijk krijgen 3.5GHz, meer zeer waarschijnlijk, net zo ver gaan als u tevreden bent, of tot het crashen. Als het crasht net domino het terug naar de laatste stabiele klok. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Misschien wilt vervangen dat PSU voordat het blows up.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| How Far Can You Overclock een Core 2 Duo 2.6? | Metaal | CPUs, Moederborden & RAM | 9 | 18 november 2009 09:56 |
| Overklokken Mijn Rig? | xZoDiACx | CPUs, Moederborden & RAM | 7 | De 7 juli 2009 19:58 |
| Overklokken? probleem gebeurt | ashaiba | Grafische Kaarten & Monitors | 2 | 21 mrt 2008 23:46 |
| Overklokken q6600 | ironsferret | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | 18 mrt 2008 13:03 |
| Kan ik het overklokken ...... | De Badger | CPUs, Moederborden & RAM | 1 | 18 Jan 2008 16:18 |
| Thread Tools | |
| |