![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| PC-Spesifikasjon PSU: Silent 600W Switching Strømtilførsel MoBo: Asus P5Q P45 Chipset CPU: Intel Core2 Quad Q9450 2.66GZ / Arctic Cooling fryseboks 7 Pro Ram: Corsair GDDR2 2GB Grpahics Card: nVidia 9800GT 512MB Alt i en hyggelig icute saken (med de gigantiske vifte i front) Im så grønn som gress her så vennligst fortell meg hvis u trenger mer info. Im just intrested hvis jeg kan gjøre det med det jeg har her. TF2 er abit treg minibank og jeg trodde kanskje lavere oppløsning og O / C CPU og se om jeg får en improvment. Hvis jeg kan gjøre det, til hvilke nivåer? jeg dont ha den kjører på grensen, bare et lite løft til hva den kan gjøre. Noen råd vil være nyttig, jubelropet. |
|
| |||
| |||
| Bare for å fortelle deg at den Ram'll være DDR2, ikke GDDR2 - det er bare grafikkort. Jeg er sikker på at du kan - spesielt med en AM kjøligere. Hvor langt vil avhenge bare trinn opp gradvis og se hvor langt du kan komme med systemet gjenværende stabil. Som en referanse til hva du kan få Jeg OC'd min Q6600 nylig på et lager HSF. Fra 2,4> 3.40GHz Den er på 3.15 nå skjønt, men 3,40 var det høyeste stabil klokke. Så jeg regner fra Fabrikkinnstilling av 2.66, kan du enkelt få 3.5GHz, flere helt sikkert, går så langt som du liker, eller til den krasjer. Hvis den krasjer bare slå det ned igjen til siste stabil klokke. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kanskje vil erstatte at PSU før det blåser opp.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hvor langt kan du Overclock en Core 2 Duo 2.6? | Metal Dragon | CPUer, Hovedkort & RAM | 10 | I dag 16:19 |
| Overclock Min Rig? | xZoDiACx | CPUer, Hovedkort & RAM | 7 | 7 juli 2009 19:58 |
| Overclock? Problemet skjer | ashaiba | Kabinetter & Skjermer | 2 | 21 mars 2008 23:46 |
| Overclock q6600 | ironsferret | CPUer, Hovedkort & RAM | 3 | 18 mars 2008 13:03 |
| Kan jeg overclock det ...... | The Badger | CPUer, Hovedkort & RAM | 1 | 18 januar 2008 16:18 |
| Thread Tools | |
| |