![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| For nylig har jeg opgraderet min CPU fra en AMD Athlon 3800 + til en Athlon 5200 + x2 og jeg er ude af stand til at starte op ved hjælp af dobbelt kanal mode konfiguration, jeg får, er en tom skærm med blinkende markør, ingen post bipper ingenting. I øjeblikket Im bruge enkelt kanal mode uden problemer. Jeg har 4 DIMM-pladser i bestyrelsen som følger: - 1 = sort 2 = gul 3 = sort 4 = gul. Sætte min hukommelse i både den gule eller sorte slots = dobbelt kanal Sætte min hukommelse i en sort slot og en gul slot = enkelt kanal Jeg har opdateret min bios til den nyeste firmware og BIOS er indstillet til automatisk registrering. Jeg har forsøgt manualy konfigurere hukommelse i bios herunder tidsplan og spænding, men stadig plejer boot i dobbelt kanal .... Enhver hjælp ville være meget værdsat Mit system: -- Asus m2n SLI Deluxe x2 512 Corsair xms2 5400 CPU AMD Athlon 5200 + x2 2.7ghz |
|
| |||
| |||
| sørg for, at de er samme type hukommelse ** IE ** Simm, DIMM eller Rimm |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sende dem tilbage til Corsair. Enten dit bundkort har et problem (usandsynligt) eller sticks ikke modsvares, hvor de lover at gøre på fabrikken, så Corsair rodet dette op.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Sorry for ikke at nævne dette i mit oprindelige indlæg, men den hukommelse virkede fint i dobbelt kanal mode før jeg opgraderet min processor. Måske kan de være et problem med den hukommelse controller i CPU. Efter min mening Jeg mener, at hvis der, hvor et problem med memory controller, jeg vil have andre stabilitet problemer. Men hver ting der kører exceptionelt godt, selv om dens kun kører i én kanal mode |
|
| |||
| |||
| musnt være forenelige BUD |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hmmm det er interessant. Og De siger, at du har opdateret til den nyeste BIOS?