![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Viime aikoina olen päivittänyt minun CPU on AMD Athlon 3800 + on Athlon 5200 + x2 ja olen pystynyt käynnistetään käyttäen kaksoiskäyttöä kanava tilassa kokoonpanoasetukset, kaikki I get on tyhjä ruutu kanssa vilkkuva kohdistin ei post piippausta mitään. Tällä hetkellä Im käyttäen yhden kanavan tilassa ilman mitään ongelmia. Minulla on 4 DIMM lähtö: n johtokunnan seuraavasti: - 1 = musta 2 = keltainen 3 = musta 4 = keltainen. Putting muistiini sekä keltainen tai musta lähtö = kaksoiskäyttöä kanava Putting muistiini on musta slot ja keltainen slot = yhden kanavan Olen päivittänyt minun bios on uusin firmware ja bios on asetettu automaattinen tunnistus. Olen yrittänyt manualy määrittämään muistin bios myös ajoitus ja jännite, mutta silti tapana boot kaksikäyttötuotteiden kanava .... Kaikki apu olisi erittäin paljon My system: -- Asus m2n SLI Deluxe x2 512 Corsair xms2 5400 CPU AMD Athlon 5200 + X2 2.7ghz |
|
| |||
| |||
| varmista, että ne ovat samaa tyyppiä muistia ** IE ** Simm, DIMM tai Rimm |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lähetä heidät takaisin Corsair. Joko emolevy on ongelma (epätodennäköistä) tai landella ei vastaa, jossa he lupaavat tehdä tehtaalla, joten Corsair sekaisin tämä ylös.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Sorry for olla mainitsematta tässä minun alkuperäinen teksti, mutta muisti toimi hyvin kaksikäyttötuotteiden kanava tilassa ennen olen siirtynyt minun prosessori. Ehkä ne voivat olla ongelma muistin ohjaimen CPU. Mielestäni olen sitä mieltä, että jos siellä missä ongelma muistin ohjain, haluaisin ottaa muut vakautta ongelmia. Mutta jokainen asia on käynnissä poikkeuksellisen hyvin, vaikka sen vain käynnissä yhden kanavan tilassa |
|
| |||
| |||
| musnt olla compat alkuunsa |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hmmm tämä on mielenkiintoista. Ja te sanotte, että teillä on päivitetty uusimpaan BIOS?
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Käyttö 2, 2 Gig. Sticks RAM vuonna Dual Channel Mode | P5200 | CPUs, Emolevyt & RAM | 4 | 22. helmikuu 2009 11:49 |
| Running DDR2 muisti Dual Channel Config? | P5200 | CPUs, Emolevyt & RAM | 2 | 15th Feb 2009 07:55 |
| Dual Channel RAM on samoin toisella kanavalla? | 4D (Fordy (Ford) Ollie | CPUs, Emolevyt & RAM | 31 | 29. Joulukuu 2008 09:34 |
| Dual kanava | zaone | CPUs, Emolevyt & RAM | 4 | 7. Aug 2007 22:34 |
| Dual Channel RAM-muisti | Kain | CPUs, Emolevyt & RAM | 6 | 31. Jul 2007 13:07 |
| Thread Tools | |
| |