![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Onlangs heb ik mijn CPU upgrade van een AMD Athlon 3800 + met een Athlon 5200 + x2 en ik ben niet in staat te starten met behulp van dual-channel-modus configuratie, al krijg ik een leeg scherm met een knipperende cursor, geen post piept niets. Op dit moment gebruik van Im enkel kanaal modus zonder enige problemen. Ik heb 4 DIMM-slots op het bord als volgt: - 1 = zwart 2 = geel 3 = zwart 4 = geel. Putting mijn geheugen in zowel de gele of zwarte slots = dual-channel Putting mijn geheugen in een zwart slot en een geel-sleuf = enkel kanaal Ik heb mijn bios update naar de nieuwste firmware en de bios is ingesteld op automatische detectie. Ik heb geprobeerd manualy het configureren van het geheugen in de bios inclusief tijdstippen en spanning, maar toch gewoon opstarten van de computer in dual-channel .... Alle hulp wordt zeer gewaardeerd Mijn systeem: -- Asus M2N SLI Deluxe x2 512 Corsair xms2 5400 CPU AMD Athlon 5200 + x2 2.7ghz |
|
| |||
| |||
| Zorg ervoor dat ze dezelfde soort geheugen ** IE ** Simm, DIMM of RIMM |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Stuur ze terug naar Corsair. Ofwel uw moederbord heeft een probleem (onwaarschijnlijk) of de stokken zijn niet geëvenaard, die ze beloven te doen in de fabriek, zodat Corsair messed this one up.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Sorry voor dit niet te vermelden in mijn oorspronkelijke post, maar het geheugen werkt prima in dual-channel-modus voordat ik een upgrade van mijn processor. Misschien kunnen ze een probleem met het geheugen controller in de cpu. Naar mijn mening Ik denk dat als er zo een probleem met het geheugen controller, dan zou ik onder andere de stabiliteit problemen. Maar alles loopt goed, hoewel haar draait alleen in single channel mode |
|
| |||
| |||
| musnt worden compat bud |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hmmm dit is interessant. En u zegt dat u hebt bijgewerkt naar de nieuwste BIOS?