![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Nylig har jeg oppgraderte min CPU fra AMD Athlon 3800 + til en Athlon 5200 + x2 og jeg er ikke i stand til å støvel bruker doble kanaler modus konfigurasjon, alt jeg får er en blank skjerm med blinkende markøren, ingen innlegg piper ingenting. Foreløpig Im bruke én kanal modus uten problemer. Jeg har 4 DIMM-plasser i styret som følger: - 1 = svart 2 = gul 3 = svart 4 = gul. Putting mitt minne i både gul eller sort slots = dual kanal Putting mitt minne i en svart slot og gule slot = én kanal Jeg har oppdatert min bios til den nyeste firmware og BIOS er satt til automatisk gjenkjenning. Jeg har forsøkt manualy konfigurering minnet i bios inkludert nytt og spenning, men fremdeles wont oppstart i dobbel kanal .... Eventuelle hjelpe ville være veldig stor pris Mitt system: -- Asus m2n SLI Deluxe x2 512 Corsair xms2 5400 CPU AMD Athlon 5200 + x2 2.7ghz |
|
| |||
| |||
| sørge for at de er samme type minne ** IE ** Simm, DIMM eller Rimm |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Send dem tilbake til Corsair. Enten hovedkortet har et problem (usannsynlig), eller holder ikke passet, som de lover å gjøre ved fabrikken, så Corsair messed dette opp.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Sorry for ikke å nevne dette i mitt opprinnelige innlegg, men minnet fungerte fint i dobbel kanal modus før jeg oppgraderte min prosessor. Kanskje de kan være et problem med minnet kontrolleren i CPU. Etter min mening jeg tror at hvis det som et problem med minnet, om jeg ville være å ha andre stabilitet problemer. Men ting går usedvanlig godt selv om de bare kjører i én kanal modus |
|
| |||
| |||
| musnt være compat bud |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hmmm dette er interessant. Og du sier at du har oppdatert til siste BIOS?
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Bruke 2, 2 Gig. Kjepper RAM i Dual Channel modus | P5200 | CPUer, Hovedkort & RAM | 4 | 22 februar 2009 11:49 |
| Running DDR2 Minne i Dual Channel Config? | P5200 | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 15 februar 2009 07:55 |
| Dual Channel RAM må være den samme på de andre kanalene? | 4D (Fordy (Ford) Ollie | CPUer, Hovedkort & RAM | 31 | 29 desember 2008 09:34 |
| Dual-kanal | zaone | CPUer, Hovedkort & RAM | 4 | 7 august 2007 22:34 |
| Dual Channel RAM Memory | Cain | CPUer, Hovedkort & RAM | 6 | 31 juli 2007 13:07 |
| Thread Tools | |
| |