![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| således er den første post jeg lavede omkring en uge siden. under ==== linje der er den anden post, efter at jeg har returneret PSU og bundkortet til butikken og fik nye. hej, Titlen må fortælle mit problem, men jeg vil sige det igen: Jeg er frisk bygge en ny pc med følgende hardware: CPU: Core 2 Quad Q9550 95w bundkort: MSI P7N Diamond v1.0 vid card: 2x XFX GTX260 sort RAM: Kingston HyperX (KHX8500D2T1K2/4G) hver bar er på 2 GB med to barer i alt PSU: Corsair TX850w HDD: Seagate Baracuda 1.5TB (SATA) tilfælde: Antec Nine Hundred to CPU køler: Thermaltake MaxOrb optiske drev: en SATA brænder Problemet er følgende: vi installeret alt som det skal, vil vi trykke på knappen og vente. derefter den splash skærmen kommer videre med de valg: Tryk på fanen for POST eller tryk del for BIOS. vi er nødt til at ændre boot For så vi trykke del. men så sker der ingenting. ting, vi hører, når vi gør det ovenfor: en kort bip, og kort tid efter, at en blødere bip-boopbeep. ting, vi prøvede i kronologisk rækkefølge: clearing CMOS (vi gjorde dette, hver gang vi ændrede noget) fjerne SLI broer fjerne strømkablerne for anden vid kortet at fjerne den anden vid kortet fjerne en af de to RAM's fjerne både RAM's (vi fik den beep fejl, at der ikke er RAM, 3 lange dem, jeg troede) fjerne lydkort, der fulgte med bundkortet få en RAM bar fra en ven, der findes på de understøttede liste for bundkortet som ikke gjorde noget anderledes fjerne alle andre elkabler fra fans, hdd, optiske drev. (dette sluppet af bip-boopbeep) fjerne alle de vid-kort og placere en ældre 8600gt i. når vi trykker på knappen vi hurtigt trykket slette for omkring 5 sekunder, som fik os til at skrive indlæg, som sagde hvor vi havde en Kingston HyperX installeret det, sagde: A7510NMS v1.0 011.508 Genuine Intel (R), Hastighed: 333x8.5 = 2.831 MHz DRAM Frequency For DDR2 800 (Single Channel) Initialiserer USB Controllers .. Gjort. 2048MB OK det siger DDR2 800 men RAM er 1066 og bundkort bør støtte 1066. vi har forsøgt at bruge den del knap med en USB-tastatur og to PS / 2 keyboards vi har også forsøgt ovenstående og derefter vente i 5 minutter for at se, om den BIOS ville vise, men det gjorde det ikke. vi har også tilsluttet PSU fra min anden pc til bundkort men stadig gav det samme problem. pls pls pls hjælp mig. thanks in advance for eventuelle svar. Calamus ========================= Det drejer sig om et nyt udgangspunkt, der ikke har fået et OS. Følgende skete under en benchtest. Når jeg tændt mit system og få bundkortet splash skærmen. det bare ophold der. Når jeg tændt mit system og trykke på Slet når jeg får den splash screen jeg går til POST. Efter at det bliver der, og ingenting. Første gang jeg tændt systemet Jeg trykkede slette ved splash-skærmen og så gik til POST, men det gjorde sige Genuine Intel (R), Hastighed: 333x8.5 = 2.831 MHz DRAM Frequency For DDR2 800 (Single Channel) Initialiserer USB Controllers .. Gjort. Indtastning Setup ... 2048MB OK Det gjorde ikke gå længere end det. også i bunden af skærmen det også sagt "trykke TAB for Post og DEL for Setup". Da det frøs på det punkt har vi forsøgt at rydde CMOS, vi drevet ud af systemet, sluppet af resterende strøm, og derefter presses det klare CMOS knappen på bagsiden af bundkortet. Da vi havde gjort, at vi drevet op i systemet igen og pressede slette når splash screen syntes, det gik til POST men nu er det kun sagde: Genuine Intel (R), Hastighed: 333x8.5 = 2.831 MHz DRAM Frequency For DDR2 800 (Single Channel) Initialiserer USB Controllers .. Gjort. 2048MB OK Det betyder ikke sige Indtastning Setup ... længere og også den besked nederst på skærmen for at sige "skal du trykke på TAB for POST eller DEL at indtaste Setup" er væk. Det er stadig de samme efter afbrydelse eller genskabe HDD'en og optiske drev. Hvad foregår der her? Dette er præcis, hvad der skete første gang undtagen så den ikke sige Indtastning Setup ... eller beskeden i bunden af siden. Efter at jeg returneret bundkortet til butikken og de fandt en fejl. Efter at de sender en anden bundkortet som nu virker som beskrevet ovenfor. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Ekstern harddisk - Sådan partitioneres en del FAT32 & ene side NFTS? | ahsanjee | Drives & flytbare medier | 1 | 25. maj 2009 15:52 |
| Kan ikke komme forbi windows loading skærmen HJÆLP! | nukelemon | General Software Chat | 7 | 27 oktober 2008 05:55 |
| Nyt bundkort - ingen skærm output | lloydwoodford91 | CPU, bundkort og RAM | 3 | 8. maj 2008 13:30 |
| Blå skærm Windows splash screen | Mukk1987 | Windows-operativsystemer | 3 | 15 april 2008 13:22 |
| Splash skærmen | Jase123 | Windows-operativsystemer | 2 | 27 oktober 2007 14:45 |
| Thread Tools | |
| |