![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| seuraavat on ensimmäinen post tein noin viikko sitten. nojalla ==== linja on toinen postitse, kun olen palauttanut PSU ja mainboard on liikkeen ja sain uusia. hei, otsikko saattavat ilmaista minun ongelmani mutta I'll sanoa vielä kerran: i juuri rakentaa uusi pc, jossa on seuraavat laitteistot: CPU: Core 2 Quad Q9550 95w Emolevy: MSI P7N Diamond v1.0 vid kortin: 2x XFX GTX260 musta RAM: Kingston HyperX (KHX8500D2T1K2/4G) jokainen baari on 2 Gt, jossa on kaksi baaria yhteensä PSU: Corsair TX850w HDD: Seagate Baracuda 1.5TB (SATA) Oikeudenkäyntikieli: Antec Nine Hundred kaksi CPU cooler: Thermaltake MaxOrb optinen asema: a SATA polttimen Ongelma on seuraava: meidän asennettu kaikki kuten pitäisi, ja sitten paina ON-painiketta ja odota. sitten splash näytön tulee kanssa valintoja: paina välilehti POST tai paina del BIOS. meidän on muutettava boot järjestys niin paina del. mutta sitten ei tapahdu mitään. asioita saamme kuulla, kun teemme edellä: yksi lyhyt piippaus ja pian sen jälkeen pehmeämmällä beep-boopbeep. asioita olemme yrittäneet kronologisessa järjestyksessä: clearing CMOS (teimme tämän Everytime We muuttunut jotain) poistamalla SLI siltoja poistamalla virtakaapelit jo toisen vid kortti poistamalla toisen vid kortti poistamalla toinen RAM: n poistaminen sekä RAM: n (saimme beep virheen, joka ei ole RAM, 3 kauan kuin luulin) poistamalla audio-kortin, joka tulee emolevyn saada RAM bar on ystävä, joka on tuetussa luettelo emolevyn, jotka eivät tehneet mitään eri poistamalla kaikki muut virtakaapeli eivät tuulettimia, hdd, optinen asema. (tämä pääsi eroon äänimerkin-boopbeep) poistamalla kaikki vid kortit ja saattamisesta vanhempi 8600gt tuumaa kun painanut painikkeessa me nopeasti painetaan poistaa noin 5 sekuntia, joka sai meidät POST, joka totesi, kun meillä oli yksi Kingston HyperX asennettuna se sanoi: A7510NMS V1.0 011508 Genuine Intel (R), Nopeus: 333x8.5 = 2831 MHz DRAM-taajuus DDR2 800 (Single Channel) Initializing USB-ohjaimet .. Tehty. 2048MB OK se sanoo DDR2 800 mutta RAM-muistia on 1066 ja emolevyn pitäisi tukea 1066. olemme yrittäneet käyttää del painiketta yhdellä USB-näppäimistö ja kaksi PS / 2 näppäimistöt me myös yrittänyt edellä ja sitten odota 5 minuuttia, onko BIOS osoittaisi, mutta se ei ole. myös kytkenyt PSU minun muiden PC: n emolevy, mutta vielä oli sama ongelma. pls pls pls auttaa minua. kiitos jo etukäteen kaikista vastauksista. calamus ========================= Kyse on uuden rakentamiseen, joka ei ole saanut käyttöjärjestelmä. Seuraavat tapahtui aikana benchtest. Kun i teho minun ja saada emolevyn splash näytöllä. se vain pysyy siellä. Kun i teho minun ja painamalla Delete-näppäintä, kun saan splash näytön i mene POST. Tämän jälkeen se pysyy siellä ja ei mitään. Ensimmäisen kerran i käynnissä järjestelmän Painoin poistaa on splash näytöllä ja sitten se meni POST mutta se ei sanoa Genuine Intel (R), Nopeus: 333x8.5 = 2831 MHz DRAM-taajuus DDR2 800 (Single Channel) Initializing USB-ohjaimet .. Tehty. Entering Setup ... 2048MB OK Se ei mennä pitemmälle. myös ruudun se myös sanoi, että "paina TAB varten POST ja DEL varten Setup". Koska se jäädytti silloin olemme yrittäneet tyhjentää CMOS meidän powered pois järjestelmästä, pääsevät eroon jäljellä oleva voima, ja sen jälkeen painetaan selkeä CMOS-painiketta takana olevaan mainboard. Kun olimme tehneet, että virta järjestelmä uudelleen ja painetaan poistaa kun splash näytön näytti, se meni POST mutta nyt se vain sanoi: Genuine Intel (R), Nopeus: 333x8.5 = 2831 MHz DRAM-taajuus DDR2 800 (Single Channel) Initializing USB-ohjaimet .. Tehty. 2048MB OK Siinä ei sanota, Entering Setup ... enää ja myös viestin alareunassa näytön sanomalla ", paina TAB varten POST tai DEL päästä asennus" on kadonnut. Se on edelleen sama, kun katkaiset tai uuden kovalevyn ja optisen aseman. Mitä täällä on meneillään? Tämä on juuri se, mitä tapahtui ensimmäistä kertaa paitsi se ei sanonut Entering Setup ... tai viestin alareunassa sivua. Jälkeen, että olen palauttanut mainboard on tallentaa ja niitä on löydetty virhe. Sen jälkeen ne lähettävät toisen mainboard joka nyt ei edellä kuvatulla tavalla. |