mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUs, Moederborden & RAM

Register

Kom niet voorbij het moederbord splash screen MSI P7N Diamond deel 2

Reply

Thread Tools
Old 30 mei 2009, 08:02
Nieuw Lid Fractie

Default Kom niet voorbij het moederbord splash screen MSI P7N Diamond deel 2

de volgende is de eerste post die ik gemaakt heb ongeveer een week geleden. onder de ==== lijn is er de tweede post nadat ik teruggekeerd de PSU en moederbord naar de winkel en kreeg nieuwe.

hallo,

de titel kan vertellen mijn probleem maar ik zeg het nogmaals:
Ik pas de bouw van een nieuwe pc met de volgende hardware:
CPU: Core 2 Quad Q9550 95w
moederbord: MSI P7N Diamond v1.0
vid kaart: 2x XFX GTX260 zwart
RAM: Kingston HyperX (KHX8500D2T1K2/4G) elke bar is 2 GB met twee bars in de totale
PSU: Corsair TX850w
HDD: Seagate Baracuda 1.5TB (SATA)
geval: Antec Nine Hundred twee
CPU-koeler: Thermaltake MaxOrb
optisch station: een SATA brander

het probleem is het volgende: wij installeren alles zoals het hoort, dan zullen we de druk op de knop en wacht. vervolgens op de splash screen komt met de keuze: druk op tab voor POST of druk del voor BIOS.
we nodig hebben om de boot volgorde, zodat we druk op DEL. maar dan gebeurt er niets.

dingen die we horen wanneer we het bovenstaande:
een korte pieptoon en kort daarna een zachtere piep-boopbeep.

dingen die we geprobeerd in chronologische volgorde:
clearing de CMOS (we hebben dit iedere keer dat we iets veranderd)
het verwijderen van de sli bruggen
het verwijderen van de stroomkabels voor de tweede vid kaart
het verwijderen van de tweede vid kaart
het verwijderen van een van de twee RAM's
het verwijderen van zowel RAM's (we hebben de pieptoon fout dat er geen RAM, 3 lang zijn dacht ik)
het verwijderen van de geluidskaart die bij het moederbord
getting a RAM bar van een vriend die is gesteund op de lijst voor het moederbord die deed niets anders
het verwijderen van alle andere stroomkabels van de fans, hdd, optische drive. (dit heb ontdoen van de piep-boopbeep)
het verwijderen van alle vid kaarten en het plaatsen van een oudere 8600gt inch
wanneer we de druk op de knop ingedrukt we snel verwijderen ongeveer 5 seconden, die je ons POST, die zei

toen hadden we een Kingston HyperX geïnstalleerd zei:

A7510NMS V1.0 011508

Genuine Intel (R), Snelheid: 333x8.5 = 2831 MHz

DRAM-frequentie voor DDR2-800 (Single Channel)
Initializing USB Controllers .. Gedaan.
2048MB OK

het zegt DDR2 800, maar het RAM is 1066 en het moederbord moet steunen 1066.

we hebben geprobeerd het gebruik van de del knop met een USB-toetsenbord en twee PS / 2 toetsenbord
We hebben ook geprobeerd het bovenstaande en vervolgens wachten tot 5 minuten om te zien of de BIOS zou tonen, maar het niet.
wij ook aangesloten de PSU uit mijn andere pc op het moederbord, maar het heeft nog steeds hetzelfde probleem.

pls pls pls help me. dank bij voorbaat voor eventuele antwoorden.

Calamus

=========================

Dit is over een nieuw te bouwen dat nog niet hebt een OS. Het volgende is gebeurd tijdens een benchtest.

Als ik de macht op mijn systeem en stapt naar het moederbord splash screen. het gewoon een verblijf daar.

Als ik de macht op mijn systeem en druk op verwijderen wanneer ik de splash screen ik naar POST. Daarna blijft er en doet niets.

De eerste keer dat ik op het systeem aangedreven i ingedrukt te verwijderen op het beginscherm en vervolgens deze naar POST maar zij zeggen

Binnenvaren Setup ...
2048MB OK

Het heeft niet verder dan dat. ook aan de onderkant van het scherm dat ook gezegd "druk op TAB voor Post en DEL voor Setup".

Aangezien het bevroor op dat moment dat we hebben geprobeerd om de CMOS, wij powered uit het systeem, heb kwijt resterende macht en vervolgens geperst de duidelijke CMOS-knop op de achterkant van het moederbord.
Als we dat hadden gedaan dat we Powered het systeem opnieuw en ingedrukt te verwijderen wanneer het splash-scherm verscheen, hij ging naar POST maar nu is het alleen gezegd:

2048MB OK

Het maakt niet zeggen Entering Setup ... meer en ook de boodschap aan de onderkant van het scherm zegt "druk op TAB voor POST of DEL to enter Setup" is verdwenen.

Het is nog steeds hetzelfde na het loskoppelen of weer de harde schijf en optische drive.

Wat gebeurt er hier? Dit is precies wat er gebeurd is de eerste keer, behalve dan het niet zeggen Entering Setup ... of de boodschap aan de onderkant van de pagina. Daarna heb ik het moederbord teruggestuurd naar de winkel en ze vonden een defect. Daarna sturen ze een ander moederbord dat nu doet als hierboven beschreven.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Externe harde schijf - Hoe een deel FAT32-partitie en een deel NFTS? ahsanjee Drives & Removable Media 1 25 mei 2009 15:52
Can't get verleden windows laad scherm HELP! nukelemon Algemene programmatuurnoot Chat 7 27 okt 2008 05:55
Nieuw moederbord - geen scherm uitgang lloydwoodford91 CPUs, Moederborden & RAM 3 8 mei 2008 13:30
Blauw scherm Windows splash screen Mukk1987 Windows besturingssystemen 3 15 apr 2008 13:22
Splash screen Jase123 Windows besturingssystemen 2 27 okt 2007 14:45
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.