![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har en dell dimension 8100 P4, 1,5 GHz, jeg ændrede ram men nu min computer plejer start, har dette fik at gøre med de ram jeg installeret eller har bundkortet gået helt, jeg ønsker ikke at købe en ny strømforsyning, hvis denne er ikke problemet Hvad skal jeg gøre? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du sat de gamle RAM tilbage og se, om den ville starte op?
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sæt det tilbage, som den var, og se om det virker, så er det den nye RAM, som formentlig er den forkerte hastighed / type.
| |||
| |||
| netop gjorde, at jeg dont mener, at det spørgsmål, hvad slots RAM er i, gør ikke tænde når jeg sætte strøm kablet i computeren jeg høre en lille gnist, betyder det noget? Så hvad gør jeg nu |
|
| |||
| |||
| Det er netop det gnister, når det gør en forbindelse vil jeg sige, er du sikker på, at de RAM er slidset i fuldt omfang, fordi hvis ikke den vil ikke starte
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| yeah im temmelig sikker sin klikkede på det, jeg dont se en gnist jeg hører lidt boblevand, når jeg ændre ram der er ingen måde, at strømforsyningen eller bundkortet kan blive ødelagt på nogen måde? ill igen forsøge RAM nu og fortælle dig, |
|
| |||
| |||
| Nå, du måtte have shorted dit bundkort hvis du ikke destatic selv
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg fik 2 x 64MB ingen ecc ian ram, im sikker på, at denne kommer med dell dimension 8100, kan nogen dobbelttjekke med mig? |
|
| |||
| |||
| ok doesnt tænder, jeg stadig høre lidt sladder, når jeg plug strømkablet i |
|
| |||
| |||
| Du kan tjekke her Link
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Windows plejer start | ghbnic | Windows-operativsystemer | 4 | 11. maj 2008 14:27 |
| Ran opsving disk og nu vinduer plejer start | emmajw4 | Windows-operativsystemer | 3 | 16 februar 2008 13:02 |
| Endless Problemer, Windows plejer Start Now | Polkigtry | General Hardware Chat | 2 | 13 januar 2008 02:06 |
| Hjælp! jeg skiftede til min nye Antec 900, men nu er min pc plejer starte op! | cheesepuff | General Hardware Chat | 14 | 18th Dec 2007 14:48 |
| Min computer plejer starte OS! | ashaiba | General Hardware Chat | 2 | 14 november 2007 11:10 |
| Thread Tools | |
| |