![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Minulla on dell ulottuvuus 8100 P4, 1.5ghz, i muuttanut ram mutta nyt minun tietokone tapana aloittaa, on tämä sai tekemistä ram i asennettu tai on emolevyn mennyt täysin, en halua ostaa toisen virtalähde jos tämä ei ole ongelma
Mitä minun pitäisi tehdä? |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Onko sinulla esittää vanhan RAM takaisin ja katso jos se boot?
Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Laita se takaisin, koska se oli ja katso jos se toimii, se on uusi RAM joka todennäköisesti on väärä nopeus / tyyppi.
|
|||
|
|||
|
juuri, että i dont sitä mieltä, että asiat mitä lähtö RAM on, doesnt päälle
kun esitin teho kaapeli tietokoneen i kuulla hieman kipinä, ei se merkitse mitään? niin mitä teen |
|
|
|||
|
|||
|
Tämä on juuri se kipinöinti, kun se on yhteydessä haluaisin sanoa, oletko varma, että RAM-muistia on lovettu täysin, koska jos ei se ei käynnisty
|
|||
|
|||
|
joo im melko varma sen napsautit se, i dont nähdä kipinävälit i kuulla hieman sähinä, kun vaihdan ram ei ole mitään keinoa, että virtalähde tai emolevyn voi olla pilalla millään tavalla? huonosti uudelleen kokeile ram nyt ja antaa te tiedätte
|
|
|
|||
|
|||
|
No olet ehkä shorted emolevyn jos et destatic itsesi
|
|||
|
|||
|
Minulla on 2 x 64MB ei ecc muualle ram, im varma, että tämä tulee Dell ulottuvuus 8100, voi kuka tahansa tarkistaa minun kanssani?
|
|
|
|||
|
|||
|
ok doesnt päälle, i vielä kuulla hieman sirinä kun kytken virtakaapeli vuonna
|
|
|
|||