![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik heb een Dell Dimension 8100 p4, 1.5GHz, veranderde ik de ram, maar nu mijn computer wont start, heeft dit te maken met de ram ik geïnstalleerd of heeft het moederbord volledig verdwenen, ik wil niet kopen, een andere voeding indien deze is het probleem niet Wat moet ik doen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Heb je de oude RAM terug te zien of het zou opstarten?
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Zet het terug zoals het was en kijken of het werkt, dan is de nieuwe RAM die is waarschijnlijk de verkeerde snelheid / type.
| |||
| |||
| net deed dat i dont think it zaken wat slots de ram is, doesnt inschakelen toen ik stroomkabel in computer hoor ik een klein vonkje, betekent het iets? ja, wat moet ik nu doen |
|
| |||
| |||
| Dat is net het vonken wanneer hij maakt een verbinding zou ik zeggen, weet je zeker dat het RAM-geheugen is een sleuf in volledig, omdat zo niet zal het niet opstarten
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
| yeah im pretty sure haar klikte het, i dont zie een vonk Ik hoor een beetje fizz, toen ik de ram is er geen manier dat de voeding of moederbord kan worden verwend op welke wijze dan ook? ziek opnieuw proberen de ram nu en laten het u weten |
|
| |||
| |||
| Nou je kan hebben kortgesloten uw moederbord als u niet destatic jezelf
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb 2 x 64MB geen ECC neg ram, im ervoor dat deze wordt geleverd met de Dell Dimension 8100, kan iedereen controleren met mij? |
|
| |||
| |||
| ok doesnt weer op, ik hoor nog steeds een beetje opwinding toen ik de stekker stroomkabel in |
|
| |||
| |||
| U kunt hier Koppelen
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Windows wont start | ghbnic | Windows besturingssystemen | 4 | 11 mei 2008 14:27 |
| Ran herstel schijf en nu ramen wont start | emmajw4 | Windows besturingssystemen | 3 | 16 feb 2008 13:02 |
| Endless Problemen Windows Wont Start Nu | Polkigtry | Algemeen Hardware Chat | 2 | 13 Jan 2008 02:06 |
| HELP! Ik ben overgestapt op mijn nieuwe Antec 900, maar nu mijn PC wont start! | cheesepuff | Algemeen Hardware Chat | 14 | 18 dec 2007 14:48 |
| Mijn computer wont beginnen de OS! | ashaiba | Algemeen Hardware Chat | 2 | 14 nov 2007 11:10 |
| Thread Tools | |
| |