![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har en dell dimension 8100 P4, 1.5ghz, jeg endret ram men nå min datamaskin wont start, har dette har å gjøre med ram i installert eller har hovedkortet gått helt av, jeg ønsker ikke å kjøpe en ny strømforsyning hvis dette er ikke problemet Hva bør jeg gjøre? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Visste du sette gamle RAM tilbake og se om det ville støvel?
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sett den tilbake slik den var, og se om det fungerer, er det den nye RAM som trolig er feil hastighet / type.
| |||
| |||
| nettopp gjorde at jeg ikke tror det er viktig hva sporene på ram er i, ikke skru på når jeg setter strømkabelen inn i datamaskinen jeg hører en liten gnist, betyr det noe? så hva gjør jeg nå |
|
| |||
| |||
| Det er nettopp det gnister når det er en sammenheng jeg kan si, er du sikker på at RAM er slotted i fullt fordi hvis ikke blir det ikke oppstart
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| yeah im ganske sikker sin klikket den, jeg dont se en gnist jeg hører litt skumme, når jeg endre ram er det ingen måte at strømforsyningen eller hovedkortet kan spoilt på noen måte? ill nytt prøve ram nå og gi deg beskjed |
|
| |||
| |||
| Vel du kan ha shorted hovedkortet hvis du ikke destatic selv
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har 2 x 64MB ingen ecc NEC ram, im sikker på at dette kommer med dell dimension 8100, kan hvem som helst dobbeltsjekke med meg? |
|
| |||
| |||
| ok ikke slås på, jeg fortsatt høre en liten effekt når jeg kobler strømkabelen i |
|
| |||
| |||
| Du kan sjekke her Forbindelse
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Windows wont starte | ghbnic | Windows-operativsystemer | 4 | 11 mai 2008 14:27 |
| Ran utvinning disk og nå vinduer wont starte | emmajw4 | Windows-operativsystemer | 3 | 16 februar 2008 13:02 |
| Endless Problemer, Windows wont Start nå | Polkigtry | General Hardware Chat | 2 | 13 januar 2008 02:06 |
| Hjelp! Jeg byttet til meg ny Antec 900, men nå min PC wont starte opp! | cheesepuff | General Hardware Chat | 14 | 18 desember 2007 14:48 |
| Min datamaskin wont starte OS! | ashaiba | General Hardware Chat | 2 | 14 nov 2007 11:10 |
| Thread Tools | |
| |