![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on uusi kannettava tietokone, top of the range, ja tuulettimen jatkuvasti menee päälle ja pois päältä. Sen erittäin kovaa samoin ... imuroin yksi app. kutsutaan SpeedFan mitä lämpötilat olivat asettaminen tuuletin. Ja se tulee klo 35 astetta, sitten pysähtyy 23 astetta! Tämä on aivan liian kylmä läppäriin. Tiedän, se ei ole ongelma, ja ne eivät tee mitään vahinkoa kannettava, mutta sen vain liian kovaa ja shouldnt olla 80% ajasta. Ei ole vaihtoehtoja BIOS muuttaa asetuksia tuuletin. Olen yhteyttä valmistajiin ja ne ei voi edes korjata sen itse ja he sanovat sen ole ongelma - erittäin ärsyttävää. Minulla on uusin BIOS-päivitykset jne. Onko kukaan tiedä, miten voin muuttaa asetuksia puhallin-, onko Voisin tehdä sen kautta BIOS tai kolmannen osapuolen ohjelma. Olen hieman huolissani käyttäen SpeedFan cos Im ei tunne sitä. Oma kannettava tietokone on Hi-Grade Notino D7000 käynnissä Vista 32-bit. Jos joku voisi auttaa, se olisi suuresti. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se olisi melko vaarallista, että lappy muuttaa asetuksia puhallin, vaikka voisivat. Tuulettimen nopeus on suoraan verrannollinen siihen, kuinka kova suoritin toimii ja miten paljon hukkalämpöä se pakokaasujen alustan tai kuinka paljon viileä ilma se tarvitsee vetämään osaksi alustasta jäähdytetään CPU (sen pitäisi olla saanti eikä pakokaasun tuuletin). Se tulee olemaan kovaa, koska 1) Laptop n aikavälillä kuuma, erityisesti korkean malleja korkeampi loppuun CPU's. Ja 2) Se on pieni halkaisija fani, nämä on pyörivät nopeammin nopeuksilla vuoksi on pienempi, siirtää kaikki ihmisarvoisen määrä ilma / lämpöä. Haluaisin suositella teille jätä tarpeeksi hyvin yksin kuin puhallin on, mutta voit myös tarkastella saada kannettavan jäähdytin. Vaikuttava erilaisia (ja fanit asennettu) puhaltaa ilmaa onto alapintaan läppäreissä. Mutta sinun on varmistettava, tuulettimen pohjassa on saannin eikä pakokaasujen koska fanit puhaltaa ilmaa pakokaasujen tuuletin vain ristiriidassa ilmavirta.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Monissa kannettavissa tietokoneissa on yleinen utilities ohjelmia, joissa on mahdollisuus muuttaa tuuletin asetuksia. voi esimerkiksi olla mahdollisuus asettaa se samalla tasolla, tai hitaampaa nopeutta. Minulla on Sony nyt, ja Acer ennen tätä, ja molemmat oli tuuletin valvontaa koskevat vaihtoehdot - olet juuri etsiä niitä. Jos vaihtoehto on sitten sinun pitäisi pystyä muuttamaan vahingoittamatta tietokonetta. Dont käyttää ulkoista prog tehdä se vaikka.
| |||
| |||
| Kiitos vastauksista ... Ymmärrän, että on hyvin vaarallista käyttää kolmannen osapuolen app. muuttaa asetuksia puhallin, mutta varmasti tuuletin käynnistäminen ja pysäyttäminen on välillä 23 ja 35 astetta on vikana? Valmistajat sanon, että se on juuri niin kuin sen rakennettu. Ymmärrän myös, että kun CPU ponnistelee tuulettimen luonnollisesti tule. Mutta silloinkin, kun minun laptop on joutokäyntipistettä valtio, ei ole viruksia mitään käynnissä - tuulettimen edelleen potkia tuumaa aion def. ota neuvoja ei käyttäen app.. muuttaa asetuksia ... Kannettavassa tietokoneessa on Intel Core 2 Duo-prosessori joten tiedän sen voimakas. Myös siellä on painike, jossa on tuuletin tunnuksen alla, ja kun painan sitä, tuulettimen ilmestyy kuvaruutuun ja propellors vähennetään 3 5. Mitä pitäisi tarkoittaa tuulettimen hidastavat kunnossa? Mutta tämä ei tapahdu, painike näyttää tekevän mitään. Ovatko tuuletin valvontaa koskevat vaihtoehdot mainitsitte cyberspacegenie tekemät valmistajan koneen (Sony, Acer) tai ne ovat jos minun windows? Koska minulla ei voi löytää mitään ohjauspaneelista tai BIOS-asetusten muuttaminen. |
|
| |||
| |||
| Ensinnäkin, ja suhteessa, minua ei kiinnosta, mitä joku muu kertoo teille. Sinun on hullun halua manuaalisesti esiasetuksen tuulettimen nopeus läppäriin. Tuulettimen nopeus on dynaamisesti muuttaa järjestelmää, riippuen suorittimen kuormituksen ja lämpötilan. Leaving sen käyttäjän esiasetus rpm vaarana suorittimen lämpötila menee edellä suunnittelun tasolla. Toiseksi, vain uudelleen lukenut viestisi. Ymmärtääkseni nyt (oikea minulle, jos olen väärässä please), olet sanomalla fani ei spin asti temp hits 35 astetta ja pysähtyy 23 astetta? Jos näin on, en ymmärrä ongelmaa. 23 c on viileä on CPU ja heatsinks käyttöön joka tapauksessa, se ei todellakaan tarvitse aktiivinen jäähdytys. Kun se kävi 35 astetta, että lämpötila-anturi on spnning jopa tuulettimen vähentää temp. On enemmän kuin todennäköistä, osa teho säästö ominaisuus (kuten akun) pitämään olet menossa enää sinun pitäisi olla liikuteltava ja pois Power Point.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Olette oikeassa - oma tuuletin alkaa kehruu on 35c ja kun CPU temp hits 23 c se pysähtyy, ja niin edelleen. Niin sinäkin tarkoita sitä, että olette sitä mieltä, että kannettava tietokone on hyvä sitten? Vai luuletteko sen jotain muuta, että se asettaminen tuulettimen? Im hieman sekava pahoillani. Ajattelin vain, että suoritin olisi hittin välillä 55-70C ennen tuuletin alkaa spin ylös? |
|
| |||
| |||
| Katso sitä tällä tavalla: Tuulettimen pyöräytyksiä lämpimämmän suorittimen saa. Joten perustuu, että everythings sakko. Ongelmana on, tuulettimet eivät ole paras asioita hankkiutua eroon lämpöä (niinhän heatpipes ja heatsinks ovat). Tuulettimet ensisijaisesti vuonna kannettavan anyway, jäähdytetään ne alas, ei CPU. Ne jäähtyä suorittimen. Niin se vain osoittaa, että passiivinen jäähdytys järjestely (again, putket ja heatsink) tekevät työtä, ja fanit vain potkaise, kun se tarvitsee. Jos se jätti kunnes lähellä design-raja sitten voit kokemusta kaatuu, BSODS kaikki joukon virheitä, koska tuulettimen verrrry hitaasti pääsee eroon hukkalämpöä.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Muuttaminen emolevy | freshdawn | CPUs, Emolevyt & RAM | 1 | 1. Feb 2008 13:08 |
| Tarvitsen ohjeita ennen kuin muutat CPU | DownSyndromeBoi | CPUs, Emolevyt & RAM | 1 | 2. Jan 2008 18:01 |
| Miksi tietokone pitää muuttuu? | RawRyder | Off Topic Discussion | 9 | 16. marraskuu 2007 07:12 |
| Syy Näytön asetukset muuttaminen? | casselle | Windows-käyttöjärjestelmät | 4 | 3. Sep 2007 01:31 |
| Muuttaminen ISP | nurtonc | Web-selaimet ja FTP Clients | 2 | 2. toukokuuta 2007 02:35 |
| Thread Tools | |
| |