![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi everyone, nimiä Dan, on ollut jonkin aikaa, koska olen rakennettu tietokoneen, vuosina itse, mutta en aio aloittaa nyt. Aion aloittaa kanssa AMD Quad Core-prosessori on kone.: Hymy: Olen kuitenkin kuullut, että siellä tulee olemaan uuden sukupolven AMD quad ytimen prosessorit, jotka edellyttävät oman emolevyn tukea.: Silmänisku: Kysymykseen - Mikä on halvin emolevy sopii standardi AMD Quad Core-prosessori, joka tukee myös nämä uudet prosessorit niin, että järjestelmä on tulevaisuudessa todisteita? Kiitos apua saan, Dan.: Ulkomaalainen: |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Et voi tulevaisuudessa. MA770-UD3 ja 790X-UD4P sekä ottaa AM3 + Phenom IIs.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jos AMD julkaisee uuden sukupolven CPU: n, että "vaativat oman emolevyn" Syynä on, koska se on eri pistorasiaan. Se halua olla ostamassa emolevyn nyt ja asentamisesta saat "kolmikantaliikenteellä" CPU olet tällä hetkellä, ja sitten yrittää asentaa "kiertokirje" CPU, kun AMD vapauttaa heidät. Se ei selvästikään tule työn eri pistorasiaan muoto, eri määrä nastat .. jne.
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Halvat emolevyn korvaaminen | roo97ss | CPUs, Emolevyt & RAM | 1 | 30 Dec 2008 13:09 |
| Onko PCI-e v2 näytönohjain yhteensopivia vanhojen emolevy | navnut | Graphics Cards & Näytöt | 30 | 15. marraskuu 2008 10:47 |
| Rakennus tietokoneen minun tulevaisuudessa. | Tron | Rautatavaran Chat | 4 | 3. helmikuu 2008 13:12 |
| Tulevat Laptop Technology | OlyPerson | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 4 | 29. toukokuuta 2007 17:27 |
| Tulevaisuus asiakaspalveluorganisaatioon | Rohitpatel | Off Topic Discussion | 4 | 6. toukokuuta 2007 01:01 |
| Thread Tools | |
| |