![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hallo iedereen, namen Dan, Het is al een tijdje geleden dat ik heb gebouwd een computer, een jaar in feite, maar ik ga nu beginnen. Ik zal beginnen met een AMD quad core processor in de computer.: Smile: Maar ik heb gehoord dat er een nieuwe generatie van AMD quad core processors die zullen hun eigen moederbord ondersteuning.: Wink: De vraag - Wat is het goedkoopste moederbord dat past een standaard AMD Quad Core-processor, die ook achter deze nieuwe processoren, zodat het systeem is meer toekomstbestendig? Bedankt voor alle hulp die ik ontvang, Dan.: Alien: |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| U kunt niet toekomstbestendig. MA770-UD3 en 790X-UD4P zowel rekening AM3 + Phenom IIs.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Als AMD een nieuwe generatie van CPU's, dat "hun eigen moederbord" de reden is omdat het een ander stopcontact. Het zou net als het kopen van een moederbord nu en montage uw "driehoeksverkeer" CPU die jij hebt op het moment, en dan proberen om een "circulaire" CPU wanneer AMD vrij te laten. Er wordt duidelijk niet zal werken, verschillende socket vorm, verschillend aantal pinnen .. enz.
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Goedkoop moederbord vervangen | roo97ss | CPUs, Moederborden & RAM | 1 | 30 dec 2008 13:09 |
| Is v2 PCI-e grafische kaart compatibel met oude moederborden | navnut | Grafische Kaarten & Monitors | 30 | 15 nov 2008 10:47 |
| Het bouwen van een computer voor mijn toekomst. | Tron | Algemeen Hardware Chat | 4 | De 3 februari 2008 13:12 |
| Toekomstige Laptop Technologie | OlyPerson | Laptops, Mobiles & PDA's | 4 | 29 mei 2007 17:27 |
| De toekomst van customer care | Rohitpatel | Off Topic Discussie | 4 | 6 mei 2007 01:01 |
| Thread Tools | |
| |