mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUs, Moederborden & RAM

Register

Goedkope en toekomstige compatibel moederbord te gaan met AMD-processors x4?

Reply

Thread Tools
Old 29 mei 2009, 07:52
Nieuw Lid Fractie

Default Goedkope en toekomstige compatibel moederbord te gaan met AMD-processors x4?

Hallo iedereen, namen Dan, Het is al een tijdje geleden dat ik heb gebouwd een computer, een jaar in feite, maar ik ga nu beginnen.

Ik zal beginnen met een AMD quad core processor in de computer.: Smile:

Maar ik heb gehoord dat er een nieuwe generatie van AMD quad core processors die zullen hun eigen moederbord ondersteuning.: Wink:

De vraag - Wat is het goedkoopste moederbord dat past een standaard AMD Quad Core-processor, die ook achter deze nieuwe processoren, zodat het systeem is meer toekomstbestendig?

Bedankt voor alle hulp die ik ontvang,

Dan.: Alien:
Old 29 mei 2009, 08:07
Donor Groep

Default Goedkope en toekomstige compatibel moederbord te gaan met AMD-processors x4?

U kunt niet toekomstbestendig.

MA770-UD3 en 790X-UD4P zowel rekening AM3 + Phenom IIs.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 29 mei 2009, 08:54
Donor Groep

Als AMD een nieuwe generatie van CPU's, dat "hun eigen moederbord" de reden is omdat het een ander stopcontact.

Het zou net als het kopen van een moederbord nu en montage uw "driehoeksverkeer" CPU die jij hebt op het moment, en dan proberen om een "circulaire" CPU wanneer AMD vrij te laten.

Er wordt duidelijk niet zal werken, verschillende socket vorm, verschillend aantal pinnen .. enz.

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Goedkoop moederbord vervangen roo97ss CPUs, Moederborden & RAM 1 30 dec 2008 13:09
Is v2 PCI-e grafische kaart compatibel met oude moederborden navnut Grafische Kaarten & Monitors 30 15 nov 2008 10:47
Het bouwen van een computer voor mijn toekomst. Tron Algemeen Hardware Chat 4 De 3 februari 2008 13:12
Toekomstige Laptop Technologie OlyPerson Laptops, Mobiles & PDA's 4 29 mei 2007 17:27
De toekomst van customer care Rohitpatel Off Topic Discussie 4 6 mei 2007 01:01
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.