![]() |
|
| |||
| |||
| Min computer består af et Winfast NF4UK88A bundkort, som har en AMD 3000 + siddende oven på den og en Leadtek 6600GT skærmkort. For nylig har jeg bemærket, at en af de fans i bunden af min computer er begyndt at gøre en mærkelig støj. Jeg er 95% sikkert det er chipset fan, og jeg spekulerede på, hvor vanskeligt det var at erstatte dette fan, hvilken slags fan at købe, og hvad der ellers jeg kan få brug (bortset fra termisk pasta). |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lyder ligesom chipset fan. Northbridge eller Southbridge? Uanset, der hver har en standardiseret montering system størrelse (pushpins forbindelse normalt). Hvorfor ikke gå passive? Zalman gøre nogle fantastisk chipset kølere.
|
| |||
| |||
| Det er Southbridge, hvorfor det skal være aktiv køling, på grund af varigheden af PCI-e-kort, er der ikke plads til en heatsink som ville være tilstrækkelig til at køle den. Jeg har læst, at dette er et fælles problem for NF4 bundkort. Også, da jeg så, viste det sig, at blæseren var fastgjort med skruer, men de kan have været pushpins De nævnte. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Ingen driver i forbindelse med mit chipset | Ozzie82 | CPU, bundkort og RAM | 2 | 11 oktober 2009 18:05 |
| Best Intel Chipset? | Hybr! D | CPU, bundkort og RAM | 2 | 23 oktober 2008 14:08 |
| Bundkortets chipsæt: 35. eller P45? | Desertfish | CPU, bundkort og RAM | 11 | 28 juli 2008 15:25 |
| X38 chipset | thingie2 | CPU, bundkort og RAM | 4 | 25th Apr 2008 11:25 |
| Chipset / CPU opdatering? | mrdaveyk | CPU, bundkort og RAM | 14 | 18 oktober 2007 14:04 |
| Thread Tools | |
| |