![]() |
|
| |||
| |||
| Mijn computer bestaat uit een WinFast NF4UK88A moederbord, die heeft een AMD 3000 + zitten bovenop en een Leadtek 6600GT videokaart. De laatste tijd heb ik gemerkt dat een van de supporters in het diepst van mijn computer is begonnen met het maken van een vreemd geluid. Ik ben 95% zeker is het de chipset ventilator, en ik vroeg me af hoe moeilijk het was om dit te vervangen ventilator, wat voor soort ventilator te kopen, en wat ik nodig zou kunnen hebben (afgezien van thermische pasta). |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Klinkt als de chipset ventilator. North of South? Ongeacht, elk heeft een gestandaardiseerd systeem voor de montage van grootte (pushpins verbinding meestal). Waarom maakt u geen passieve? Zalman wat geweldig chipset koelers.
|
| |||
| |||
| Het is de Southbridge, dat is waarom het moet actief koeling, omdat de lengte van de PCI-e kaarten, er is geen ruimte voor een koeling die volstaat om afkoelen. Ik heb gelezen dat dit een algemeen probleem voor NF4 moederborden. Ook, toen ik keek, bleek dat de ventilator is bevestigd met schroeven, maar die kan zijn de pushpins u noemde. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Geen driver geassocieerd met mijn chipset | Ozzie82 | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | 11 oktober 2009 18:05 |
| Beste Intel-chipset? | Hybr! D | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | 23 okt 2008 14:08 |
| Moederbord chipset: P35 of P45? | Desertfish | CPUs, Moederborden & RAM | 11 | 28 jul 2008 15:25 |
| X38-chipset | thingie2 | CPUs, Moederborden & RAM | 4 | 25 apr 2008 11:25 |
| Chipset / cpu update? | mrdaveyk | CPUs, Moederborden & RAM | 14 | 18 okt 2007 14:04 |
| Thread Tools | |
| |