![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nå titlen er rarther selvstændig explanitory, jeg wouold gerne vide, hvilke bundkort chipsæt støtte SLI, som jeg kunne godt være at opgradere til SLI senere, men jeg Iwas goinig at få et X38 bord, men det ser ud som om de ikke støtter SLI derfor vil jeg gerne vide, hvilke chipsæt understøtter SLI, og udtalelser om, hvorvidt det rent faktisk er det værd.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| kun nForce chipsæt
| |||
| |||
| ok, tak, er nogen af disse chipsets nogen god? gør de alt andet lige så god som en 35. eller X38 chipset? |
|
| |||
| |||
| jep, jeg har det evga 780i bord sin store |
|
| |||
| |||
| Hvad er fordele / ulemper ved de forskellige chipsæt? Er der en sammenligning eller andet sted? |
|
| |||
| |||
| godt 780i kun understøtter SLI og x38 er corssfire og x48 er nyere end x38 |
|
| |||
| |||
| ok, er x48 kun krydsild også? |
|
| |||
| |||
| jep kun nvidia chpisets er SLI (nForce) |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| ECS P4M800PRO M / b med Via chipsæt Problem med ATI-grafikkort | swaman | CPU, bundkort og RAM | 2 | 28 august 2009 14:35 |
| Nye rig: vil denne støtte Diablo III med ringe eller ingen halter? | sherelc | General Hardware Chat | 1 | 27. maj 2009 06:55 |
| NVidia til licens SLI til Intel chipsæt | Carbon | General Hardware Chat | 6 | 16 oktober 2008 01:38 |
| Chipsæt ... Dejlig. | Razer | Grafikkort & Monitors | 4 | 19 marts 2008 17:54 |
| Chipsæt | pureflesh | Grafikkort & Monitors | 1 | 23 juli 2007 15:33 |
| Thread Tools | |
| |