![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tja titeln rarther själv explanitory jag wouold vilja veta vilket moderkort chipsets stöd SLI, som jag kan mycket väl bli att uppgradera till SLI senare, men jag Iwas goinig att få ett X38 ombord, men det verkar som om de inte stöder SLI Därför skulle jag vilja veta vilka chipsets stöder SLI och åsikter om huruvida det verkligen är värt det.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| bara nForce chipsets
| |||
| |||
| ok, tack, är någon av dessa chipsets något bra? gör de allt annat lika bra som ett P35 eller X38 chipset? |
|
| |||
| |||
| Japp Jag har evga 780i styrelse dess stora |
|
| |||
| |||
| Vad är fördelarna / nackdelarna med de olika chipsets? Finns det en jämförelse någonstans? |
|
| |||
| |||
| väl 780i bara stödjer SLI och X38 är corssfire och x48 är nyare än X38 |
|
| |||
| |||
| ok, är x48 bara Crossfire också? |
|
| |||
| |||
| Japp bara nvidia chpisets är SLI (nForce) |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| ECS P4M800PRO M / B med Via chipset Problem med ATI-grafikkort | swaman | Processorer, moderkort & RAM | 2 | 28 augusti 2009 14:35 |
| Nya riggen: kommer detta stöd Diablo III med liten eller ingen eftersläpning? | sherelc | General Hardware Chat | 1 | 27 maj 2009 06:55 |
| NVidia licensiera SLI för Intel chipsets | Carbon | General Hardware Chat | 6 | 16 oktober 2008 01:38 |
| Chipsets ... Underbar. | Razer | Grafikkort & Skärmar | 4 | 19 mars 2008 17:54 |
| Chipsets | pureflesh | Grafikkort & Skärmar | 1 | 23 juli 2007 15:33 |
| Thread Tools | |
| |