mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPU, bundkort og RAM

Register

Vælge en Heatsink for 775 Socket

Reply

Thread Tools
Old 19. april 2009, 11:19
Ny Medlem Gruppen

Default Vælge en Heatsink for 775 Socket

Jeg har brugt den standard Intel heatsink, der fulgte med min Q6600 for omkring halvandet år nu, og efter reapplying termisk gel for nylig, at to af de push ben bruges til at holde det på plads brød. Så jeg har besluttet, da jeg får en erstatning, kan det ligeså godt være en god en. Jeg er i øjeblikket ser på NQ-3580; Se på et par reviews det ser ud som et godt køb. Min eneste bekymring er, kræver det en fan bay, som mit tilfælde har (NZXT Apollo), Men det er på forsiden, hvilket er en god 40cm eller så væk fra CPU'en. Er der nogen, der ved, hvis det vil nå? Alle har erfaring med lukkede Væskekøling systemer?

En ting mere: Er det muligt at anvende en fast del af repertoiret, bortset fra det meste ubrugelige push knappenåle 775 stikkontakter bruge? Jeg kan ikke stå dem. Mit mobo er et Asus P5K Deluxe, hvis det hjælper.

Enhver rådgivning i høj grad værdsat.
Old 19. april 2009, 13:15
Medlem Gruppen

hvis ive forstået dit indlæg ret, din vil vedhæfte ventilator / radiator til forsiden fan grill? Thats virkelig ikke nogen god idé, fordi du vil derefter blive blæser varm luft ind i din sag, i stedet for ud af det. ser på et billede, der er en fan grill bagest til højre i nærheden af din CPU, sikkert du kan bruge, at en?

og hvis dette foto på scanningen er at skalere, ingen måde vil det nå foran, disse rør kan kun 20cm toppe.
Old 19. april 2009, 16:32
Donor-Gruppen

Ubrugelige for de penge, så prøv en S1283 med bagpladen, kan du undgå pushpins, let at installere, og er en størrelsesorden billigere.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 19. april 2009, 19:03
Ny Medlem Gruppen

mctw: bugten ved fronten er anbragt på en sådan måde, at det bør være blæser luft ud, ikke er i, og bagsiden er allerede taget op med blæser, der fulgte med i sagen ser ikke ud som om der er en let måde at flytte / fjerne det ... Men ja, ser på det billede, er det tvivlsomt. Tak.

Carbon: Virkelig? Jeg har hørt en masse ros for det, der er expectedly rolig og nem at installere, med lignende resultater til højere-end-luft-baserede 'dræn, uden at koste som meget mere ...
Anyway, jeg kunne lide den bagpladen idé. Er det fælles for heatsinks, så du kan bruge en med en 775 socket?
Old 19. april 2009, 19:32
Ny Medlem Gruppen

Carbon: Ser man på et par reviews, den S1283 er ganske imponerende. Jeg stoler på din dom på det, du vide mere, end jeg gør. Min eneste bekymring er, hvordan sikkert ville det være i et lodret fald?
Old 19. april 2009, 20:15
Donor-Gruppen

Bør bøde både i rummet og luftstrøm. De fleste af de 775 luft HSFs brug backplates, i hvert fald de gode alligevel.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
Old 19. april 2009, 21:06
Ny Medlem Gruppen

Jeg tænkte mere om de ting vægt vil påvirke, hvor tæt det kontakter CPU'en over tid, men jeg gætte bagpladen vil sortere at ud alligevel. Tak for al den hjælp!
Old 20. april 2009, 09:05
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af tobz1000 View Post
bagud er allerede taget op med ventilator, som fulgte med sagen, ser ikke ud som om der er en let måde at flytte / fjerne det
En skruetrækker?!
Old 27 april 2009, 08:28
Ny Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af 4D (Fordy (Ford) Ollie View Post
En skruetrækker?!
Skruerne til at ligne de har haft deres hoveder slebet ned ...
Old 27 april 2009, 08:42
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af tobz1000 View Post
Skruerne til at ligne de har haft deres hoveder slebet ned ...
Oh ok fair en, formentlig en garanti ting.

Jeg var fristet til at sige noget lignende "Ah ja, og de fleste mennesker kalder dem negle"

Men jeg har aldrig hørt om en pc med bolte bedrift ting sammen, så jeg dig ud

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
USB Socket problemer SteveM General Hardware Chat 2 23 juli 2008 13:00
Best socket 775 luftkøleren thingie2 CPU, bundkort og RAM 17 19 juli 2008 02:59
Søges: Socket 939 FX-60 stedet CJ Brugt Marketplace 3 26. maj 2008 11:47
Dual Socket AM2 bundkort Spencer2004 CPU, bundkort og RAM 1 16 januar 2008 18:39
WANTED - Socket 478 Board Hybr! D CJ Brugt Marketplace 12 9 januar 2008 03:28
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.