![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen käyttänyt standardin Intel heatsink joka tuli minun Q6600 noin puolitoista vuotta nyt, ja sen jälkeen uutta lämpö geeliä äskettäin kaksi push pins käytetään pitämään sen paikka rikki. Joten olen päättänyt koska Saan korvaava, se voi yhtä hyvin olla hyvä. Olen tällä hetkellä näkyvissä on NQ-3580; Katsot muutaman arvion perusteella näyttää siltä, että hyvä ostaa. Ainoa huolenaihe on se vaatii tuuletin lahti, joka minun tapauksessani on (NZXT Apollo), Mutta se on edessä, mikä on hyvä 40cm tai niin poispäin CPU. Onko kukaan tiedä, onko it'll päästä? Jokainen on aiempaa kokemusta suljettu Nestejäähdytysjärjestelmät? Vielä yksi asia: se on mahdollista käyttää kiinnittimiä muuta kuin enimmäkseen hyödytön push pins 775 pistorasiat käyttää? En voi kantaa niitä. Oma mobo on Asus P5K Deluxe, jos se auttaa. Mitään neuvoja greatly appreciated. |
|
| |||
| |||
| jos ive ymmärtänyt blogitekstiisi oikealle, sinun tulee liittää tuulettimen / säteilijä pääsivulle tuuletin grilli? thats todellakaan ole hyvä idea, koska sinulla on sitten puhaltaa kuumaa ilmaa asian sijasta irti. katsot kuva on tuuletin grilli on takana oikealla lähellä CPU varmasti voit käyttää että yksi? ja jos tämä valokuva scan on tasolla, ei millään tavoin se aikoo päästä edessä, nämä putket voidaan 20cm korkeintaan. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Useless varten rahaa, kokeile S1283 kanssa backplate, voit välttää pushpins, helppo asentaa, ja se on paljousaste halvempia.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| mctw: The Bay edessä on sijoitettava siten, että se olisi puhaltaa ilmaa ulos, ei, ja taakse on jo ryhtynyt laatimaan tuuletin, joka tuli asiassa ei näyttää siellä on helppo tapa liikkua / poista se ... Mutta kyllä, katsot, että kuva, se on kyseenalainen. Kiitos. Carbon: Ihanko totta? Olen kuullut paljon kehuja siitä, että expectedly hiljainen ja helppo asentaa, ja samanlaisia tuloksia kalliimpiin ilma-pohjainen "nieluja, ilman kustannuslaskentaperiaatteiden tuo paljon ... Joka tapauksessa, olen mieleen, että backplate ajatus. Onko yhteisiä heatsinks voit käyttää jotakin, jolla on 775 pistorasiaan? |
|
| |||
| |||
| Carbon: Kun muutama arvion perusteella, että S1283 on varsin vaikuttavaa. I'll luottamus oman tuomionsa se, tiedät enemmän kuin minä. Ainoa huolenaihe on, kuinka turvallista se on vertikaalinen tapauksessa? |
|
| |||
| |||
| Olisi hienoa sekä avaruus-ja ilmavirta. Suurin osa 775 lentoliikenteen HSFs käyttää backplates vähintään hyviä joka tapauksessa.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| |||
| |||
| Ajattelin enemmän onko asia on paino vaikuta siihen, miten tarkasti se yhteystiedot suoritintehon ajan kuluessa, mutta luulisin, että backplate tulee lajitella että ulos joka tapauksessa. Kiitos kaikesta avusta! |
|
| |||
| |||
| Quote:
A ruuvitaltan?
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Ruuvit näyttää they've oli päänsä hiottu alas ... |
|
| |||
| |||
| Voi ok oikeudenmukainen, luultavasti takuu asia. Olin kiusaus sanoa jotain tyyliin "Kyllä, ja useimmat ihmiset soittaa heille kynnet" ![]() ![]() Mutta en ole koskaan kuullutkaan PC kynnet tilalla asioita yhdessä niin Otan sinuun pois
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |