mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUs, Moederborden & RAM

Register

Het kiezen van een koelplaat voor Socket 775

Reply

Thread Tools
Old 19 apr 2009, 11:19
Nieuw Lid Fractie

Ik gebruik de standaard Intel Heatsink dat kwam met mijn Q6600 voor ongeveer een jaar en een half nu, en na opnieuw thermische gel onlangs, twee van de push-pins gebruikt te houden in plaats brak. Dus heb ik besloten sinds ik krijg een vervanger is, kan ook een goeie. Ik ben momenteel aan het NQ-3580; Te kijken naar een paar reviews Het lijkt een goede koop. Mijn enige zorg is het vereist een fan baai, die mijn geval is (NZXT Apollo), Maar het is aan de voorzijde, dat is een goede 40cm of zo weg van de CPU. Does anyone know if it zult bereiken? Iedereen heeft enige ervaring met gesloten Vloeistofkoeling systemen?

Nog iets: is het mogelijk om met een andere dan de klemmen meestal nutteloos push pins 775 sockets gebruiken? Ik kan ze niet staan. Mijn mobo is een Asus P5K Deluxe, als het helpt.

Eventuele adviezen zeer gewaardeerd.
Old 19 apr 2009, 13:15
Lid Fractie

als ive begrepen uw bericht rechts, je gaat om de ventilator / radiator aan de voorzijde fan grill? dat is echt geen goed idee omdat u dan te blazen warme lucht in uw zaak, in plaats van erbuiten. kijken naar een foto, is er een fan grill aan de achterkant recht buurt van uw CPU, zeker kunt u die dan?

en als die foto op scan is op schaal, geen enkele manier zal het bereik van de voorkant, die buizen kan alleen worden 20cm tops.
Old 19 apr 2009, 16:32
Donor Groep

Onbruikbaar voor het geld, probeer dan een S1283 met de backplate, kunt u voorkomen dat de pushpins, eenvoudig te installeren, en is een orde van grootte goedkoper.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 19 apr 2009, 19:03
Nieuw Lid Fractie

mctw: De baai aan de voorzijde bevindt zich op een zodanige wijze dat deze moet worden blaast lucht uit, niet in, en de achterzijde is al genomen met ventilator die bij de zaak; ziet er niet uit als er een eenvoudige manier om te bewegen / verwijderen ... Maar ja, te kijken naar die foto, het is twijfelachtig. Bedankt.

Carbon: Really? Ik heb gehoord veel lof voor haar, dat naar verwachting rustig en gemakkelijk te installeren, met vergelijkbare resultaten aan hoger-end lucht-based 'putten, zonder kosten dat veel meer ...
Anyway, ik wens de backplate idee. Is het algemeen heatsinks voor om u te laten gebruik maken van een met een 775 socket?
Old 19 apr 2009, 19:32
Nieuw Lid Fractie

Carbon: we kijken naar een paar reviews, de S1283 is vrij indrukwekkend. Ik vertrouw op uw oordeel over, weet je meer dan ik. Mijn enige zorg is hoe veilig zou het dan in een verticale zaak?
Old 19 apr 2009, 20:15
Donor Groep

Moet goed, zowel in ruimte en luchtstroom. De meeste van de 775 lucht HSFs gebruik backplates, althans de goede anyway.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "
Old 19 apr 2009, 21:06
Nieuw Lid Fractie

Ik dacht meer de vraag of het ding het gewicht is van invloed op hoe nauw het contact met de CPU in de tijd, maar ik denk dat de backplate zal sorteren dat hoe dan ook. Bedankt voor alle hulp!
Old 20 apr 2009, 09:05
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tobz1000 View Post
de achterzijde is al genomen met ventilator die bij de zaak; ziet er niet uit als er een eenvoudige manier te verplaatsen / verwijderen
Een schroevendraaier?
Old 27 apr 2009, 08:28
Nieuw Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4D (Fordy (Ford) Ollie View Post
Een schroevendraaier?
De schroeven eruit ze hadden hun hoofden geschuurd beneden ...
Old 27 apr 2009, 08:42
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tobz1000 View Post
De schroeven eruit ze hadden hun hoofden geschuurd beneden ...
Oh ok een eerlijke, waarschijnlijk een garantie ding.

Ik was geneigd te zeggen dat iets als "Ah ja, en de meeste mensen noemen ze nagels"

Maar ik heb nog nooit gehoord van een pc met nagels die dingen samen, dus ik zal u uit

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.