![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg bruker standard Intel heatsink som fulgte med min Q6600 i ca ett og et halvt år nå, og etter reapplying termisk gel nylig to av push pins brukes til å holde det på plass blakk. Så jeg har bestemt siden jeg får en erstatning, kan det også være en god en. Jeg er for øyeblikket ser på NQ-3580; Se på noen vurderinger det ser ut som et godt kjøp. Min eneste bekymring er det krever en fan bay, som mitt tilfelle har (NZXT Apollo), Men den er på forsiden, som er en god 40cm eller så unna CPU. Vet noen om det vil komme? Alle som har erfaring med lukket væske kjøling systemer? En ting til: Er det mulig å bruke en side av ligaen annet enn det meste ubrukelig push pins 775 socketer bruke? I can't stand dem. Min mobo er et Asus P5K Deluxe, om det hjelper. Noen råd verdsatt. |
|
| |||
| |||
| hvis Ive forstått innlegget rett, den kommer til å feste viften / radiator til forsiden fan grill? Det er virkelig ikke lurt fordi du vil deretter bli blåser varm luft inn i saken, i stedet for ut av det. ser på et bilde, det er en fan grill på baksiden rett i nærheten av din CPU, sikkert du kan bruke den? og om at bildet på skanningen er å skalere, ingen måte vil det komme foran, som rør, kan bare 20 cm toppene. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ubrukelig for pengene, prøv en S1283 med backplate, kan du unngå pushpins, enkel å installere, og er et pålegg om omfanget billigere.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| mctw: bukten på fronten er plassert på en slik måte at det skal blåse luft ut, ikke inn, og bak er allerede tatt opp med vifte som fulgte med saken, ser ikke ut til at det er en enkel måte å flytte / fjerne det ... Men ja, ser på det bildet, det er tvilsomt. Takk. Carbon: Virkelig? Jeg har hørt mye ros for den, blir expectedly stille og enkel å installere, med samme resultat høyere-end air-baserte "vasker, uten det mye mer ... Uansett, jeg er fornøyd med den backplate idé. Er det vanlig for heatsinks å la deg bruke én med 775 socket? |
|
| |||
| |||
| Carbon: Etter noen vurderinger, det S1283 er ganske imponerende. Jeg vil stole på dommen på den, du vet mer enn jeg gjør. Min eneste bekymring er hvor sikkert ville det være i en vertikal tilfelle? |
|
| |||
| |||
| Skal være bra både i rommet og luftstrøm. De fleste av de 775 air HSFs bruke backplates minst de gode likevel.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| Jeg tenkte mer om ting's vekt påvirker hvor tett det kontakter CPU over tid, men jeg antar det backplate vil sortere ut likevel. Takk for all hjelp! |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
En skrutrekker?
|
| |||
| |||
| Skruene ser ut som de har hatt på hodet sanded ned ... |
|
| |||
| |||
| Å ok rettferdig en, sannsynligvis en garanti ting. Jeg ble fristet til å si noe sånt som "Å ja, vel de fleste kaller dem nails" ![]() ![]() Men jeg har aldri hørt om en PC med nagler holde ting sammen så jeg skal fortelle deg av
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| USB Socket problemer | SteveM | General Hardware Chat | 2 | 23 juli 2008 13:00 |
| Best socket 775 luft kjøler | thingie2 | CPUer, Hovedkort & RAM | 17 | 19 juli 2008 02:59 |
| Wanted: Socket 939 FX-60 | flekk | CJ Brukes Marketplace | 3 | 26 mai 2008 11:47 |
| Dual Socket AM2 hovedkort | Spencer2004 | CPUer, Hovedkort & RAM | 1 | 16 januar 2008 18:39 |
| Wanted - Socket 478 Styret | Hybr! D | CJ Brukes Marketplace | 12 | 9 januar 2008 03:28 |
| Thread Tools | |
| |