![]() |
|
| |||
| |||
| Nylig mit bundkort stegt (Om tid, var det omkring 2 og et halvt år gamle Aha) og godt, jeg kan få brug for hjælp udskille en ny se, hvordan jeg er ikke alle, som kvalificerede i at få ny hardware afdeling HM ... hvad ... Jeg bruger min computer til gaming meste (WoW lol) og lejlighedsvis rapport her og der. Undskyld på forhånd, hvis det lyder en bitte smule krævende = \ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvad CPU, hukommelse og grafikkort er du?
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Mit grafikkort er et Foxconn Geforce 8500 GT ... Med en 320 GB ATA-harddisk med ca 1G RAM ... så på mit bundkort, og det siger Duel Core CPU Conroe Presler FSB1333 DDR 11.667, hvis det betyder noget for dig |
|
| |||
| |||
| Alt P43/P45 bør gøre.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Brug for hjælp til at vælge PC | bauer24 | General Hardware Chat | 1 | 31 august 2009 12:43 |
| Hjælp Vælge Bundkort - Core 2 Quad og DDR 2 Intel P45 Arkitekturområdet | mbonwick | CPU, bundkort og RAM | 5 | 26 marts 2009 00:00 |
| Hjælp vælge bundkort | TheDre | CPU, bundkort og RAM | 3 | 18 januar 2008 17:28 |
| Please Hjælp med at vælge den rigtige LCD skærm | markjayne | Grafikkort & Monitors | 1 | 8 januar 2008 13:56 |
| Need Help Vælge et bundkort | Agon | CPU, bundkort og RAM | 3 | 20 august 2007 03:34 |
| Thread Tools | |
| |