![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har set en masse ting om rengøring din ram op, er disse gode ideer til at gøre? En for eksempel er ren Ram @ <link REMOVED, tvivlsom WEBSITE> Hvis det er noget værd at gøre noget forslag om den bedste freeware app? Thanks in advance, MPenney |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| AFAIK disse er kun godt, hvis du har lidt RAM og behovet for at bruge den klogt.
| |||
| |||
| Tak. Mpenney |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| aldrig hørt om det selv, men hvis det, Dave siger, er sandt, vil du blive fine uden at det, hvis du har 2GB (jeg har altid været)
| |||
| |||
| Jeg ser det lidt som software, der fremskynder din internet. Hvis din om 56k det kan gøre en lille forbedring ved at ændre, hvordan dataene er hentet, men det kan ikke fysisk gøre det hurtigere som linje angiver det og intet andet. Samme med RAM, software kan gøre små visuelle forbedringer, men din maskine er kun så hurtigt som de spec tillader. Det er lidt af en gimmick. |
|
| |||
| |||
| Også, det er en scam site. Anvendelse SiteAdvisor. Nr. selskab oplysninger eller direkte kontakt oplysninger er en død give væk af en bogus selskab. Om 4 år ud af ophavsret ... Citat:
|
|
| |||
| |||
| Enig, linket i OP fjernet. |
|
| |||
| |||
| Jeg var ved hjælp af FreeRAM XP Pro på denne pc jeg har, der har meget lidt hukommelse. Hittet i resultaterne fra den kører FreeRAM program gjort pc'en langsommere derefter ikke kører det. Du er sandsynligvis bedre uden. |