![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen nähnyt paljon tavaraa noin puhdistus teidän ram asti; näitä hyviä ideoita tehdä? Yksi esimerkiksi on Clean Ram @ <link REMOVED, kyseenalaista WEBSITE> Jos se on jotain syytä tehdä mitään ehdotuksia paras freeware app.? Thanks in advance, MPenney |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| AFAIK nämä ovat vain hyvä, jos sinulla on vähän RAM-muistia ja täytyy käyttää sitä viisaasti.
| |||
| |||
| Kiitos. Mpenney |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| koskaan kuulleet sen itse, mutta jos se, mitä Dave sanoo, on totta, sinun on hyvin ilman sitä, jos sinulla on 2 Gt (olen aina ollut)
| |||
| |||
| Mielestäni hieman ohjelmisto, joka nopeuttaa Internet. Jos on 56k se voi tehdä pienen parantaminen muuttamalla, miten tiedot on ladattu, mutta se ei voi fyysisesti tehdä sen nopeammin kuin linja merkitsee sitä, ja mitään muuta. Saman RAM, ohjelmisto voi tehdä pieniä visuaalisia parannuksia, mutta kone on vain niin nopeasti kuin spec sallii. Se on hieman kikka. |
|
| |||
| |||
| Myös, että on huijaus sivusto. Käyttää SiteAdvisor. Yksikään yritys ei tietoja tai suorat yhteystiedot on kuollut lahjoittaa on valejärjestelmällä yritys. Noin 4 vuotena päivätty copyright ... Quote:
|
|
| |||
| |||
| Sovittu, linkki OP poistettu. |
|
| |||
| |||
| Olin käyttäen FreeRAM XP Pro tämän PC olen, että on hyvin vähän muistia. Osuma vuonna suoritustasoaan käynnissä FreeRAM ohjelma antoi PC hitaampaa sitten ei näy sitä. Olet luultavasti parempi ilman sitä. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Toivottavasti kaikki puhtaan .. 2 | proyal03 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 17 | 14th Mar 2008 15:45 |
| Ill puhtaan tämä nyt niin hyvin | redden137 | Rautatavaran Chat | 8 | 14th Feb 2008 03:32 |
| Toivottavasti kaikki puhtaan .. | proyal03 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 71 | 12th Feb 2008 13:11 |
| Clean asentaa xp | adrian1982 | Windows-käyttöjärjestelmät | 4 | 19. Sep 2007 14:56 |
| Kevään puhtaan | alex | Off Topic Discussion | 15 | 27th Apr 2007 20:35 |
| Thread Tools | |
| |