![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb veel dingen over het reinigen van uw RAM-up; zijn deze goede ideeën te doen? Een is bijvoorbeeld Schoon Ram @ <link REMOVED, twijfelachtig WEBSITE> Als het iets waard doet suggesties over de beste freeware app? Thanks in advance, MPenney |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| AFAIK deze zijn alleen goed als je weinig RAM-geheugen en de noodzaak om het te gebruiken verstandig.
| |||
| |||
| Bedankt. Mpenney |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| nooit van gehoord heb, maar als wat Dave zegt waar is, wordt u prima zonder het als u 2GB (ik ben er altijd zijn geweest)
| |||
| |||
| Ik zie het een beetje zoals software die snelheden van uw internet. Als je op 56k kan wel een kleine verbetering door het veranderen van de wijze waarop de gegevens worden gedownload, maar het kan niet fysiek is het sneller als de lijn betekent dat, en niets anders. Hetzelfde met RAM, software kan maken kleine visuele verbeteringen, maar het apparaat is zo snel als de spec toelaat. Het is een beetje een truc. |
|
| |||
| |||
| Ook dat is een scam site. Gebruiken SiteAdvisor. Geen enkel bedrijf informatie of direct contact informatie is een dode weggeven van een nep bedrijf. Over 4 jaar is van het auteursrecht ... Citaat:
|
|
| |||
| |||
| Overeengekomen, koppeling in het OP verwijderd. |
|
| |||
| |||
| Ik was met behulp van FreeRAM XP Pro op deze pc heb ik dat zeer weinig geheugen. De treffer in de prestaties van het uitvoeren van de FreeRAM programma gemaakt de PC trager dan niet actief is. U bent waarschijnlijk beter af zonder. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hopelijk alle schone .. 2 | proyal03 | Virus, spyware & Security | 17 | 14 mrt 2008 15:45 |
| Ill schoon dit vanaf nu ook | redden137 | Algemeen Hardware Chat | 8 | 14 feb 2008 03:32 |
| Hopelijk alle schone .. | proyal03 | Virus, spyware & Security | 71 | 12 feb 2008 13:11 |
| Schone installatie xp | adrian1982 | Windows besturingssystemen | 4 | 19e sep 2007 14:56 |
| Voorjaar schoon | linasita | Off Topic Discussie | 15 | 27 apr 2007 20:35 |
| Thread Tools | |
| |