![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har sett mange ting om rengjøring din ram opp; er disse gode ideer til å gjøre? En for eksempel er Renhet Ram @ <link REMOVED, tvilsom WEBSITE> Hvis det er noe verdt å gjøre noen forslag på best freeware app? Takk på forhånd, MPenney |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| AFAIK disse bare godt hvis du har lite RAM og trenger å bruke den klokt.
| |||
| |||
| Takk. Mpenney |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| aldri hørt om det selv, men hvis det Dave sier er sant, vil du bli fint uten den hvis du har 2GB (jeg alltid har vært)
| |||
| |||
| Jeg ser det litt ut som programvare som hastigheter opp internett. Hvis på 56k det kan gjøre en liten forbedring ved å endre hvordan dataene er lastet ned, men det kan ikke fysisk gjør det raskere som linje angir at og ingenting annet. Samme med RAM, programvare kan lage små visuelle forbedringer men maskinen er bare så fort som den spec tillater. Det er litt av en gimmick. |
|
| |||
| |||
| Dessuten er det et svindeltype området. Bruke SiteAdvisor. Ingen selskapsinformasjon eller direkte kontakt informasjon er en død gi bort av en falsk selskapet. Om 4 år ut datert opphavsrett ... Sitat:
|
|
| |||
| |||
| Avtalt, kobling i OP fjernet. |
|
| |||
| |||
| Jeg brukte FreeRAM XP Pro på PC jeg som har svært lite minne. Treffet i ytelse fra kjører FreeRAM program laget PCen tregere deretter publiseres ikke det. Du er sannsynligvis bedre uten den. |