![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har sett en massa saker om rengöring ditt RAM-up; är dessa goda idéer att göra? Ett exempel är ren Ram @ <link REMOVED, BETÄNKLIG WEBSITE> Om det är något som är värt att göra några förslag på det bästa freeware app? Tack på förhand MPenney |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| AFAIK dessa är bara bra om du har lite RAM och behovet av att använda den klokt.
| |||
| |||
| Tack. Mpenney |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| aldrig hört talas om det själv, men om vad Dave säger är sant, du kommer att bli bra utan det om du har 2GB (jag har alltid varit)
| |||
| |||
| Jag ser det lite som ett program som snabbar upp din Internet. Om du på 56k man får göra en liten förbättring genom att ändra hur uppgifterna är hämtade, men det kan inte fysiskt göra det snabbare eftersom linjen betecknar det och ingenting annat. Samma med RAM, programvara kan göra små visuella förbättringar men din maskin är bara så snabbt som spec tillåter. Det är lite av en gimmick. |
|
| |||
| |||
| Även det är en bluff webbplats. Använda SiteAdvisor. Inget företag eller direkt kontakt information är en återvändsgränd ge bort på ett falskt företaget. Om 4 år den upphovsrätten ... Citat:
|
|
| |||
| |||
| Godkänt, länk i OP bort. |
|
| |||
| |||
| Jag använde FreeRAM XP Pro på denna dator jag har som har väldigt lite minne. Träffen i prestanda från att köra FreeRAM program som datorn långsammare sedan inte använder den. Du är antagligen bättre utan den. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Förhoppningsvis alla ren .. 2 | proyal03 | Virus, spionprogram och säkerhet | 17 | 14 mars 2008 15:45 |
| Ill ren detta från och med nu och | redden137 | General Hardware Chat | 8 | 14 februari 2008 03:32 |
| Förhoppningsvis alla ren .. | proyal03 | Virus, spionprogram och säkerhet | 71 | 12 februari 2008 13:11 |
| Renlighet installera xp | adrian1982 | Windows-operativsystem | 4 | 19:e sep 2007 14:56 |
| Spring ren | alex | Off Topic Discussion | 15 | 27 april 2007 20:35 |
| Thread Tools | |
| |